برگزاری مراسم‌ها با اخذ تعهد کتبی/ باید برای هر شرایطی آماده باشیم
برگزاری مراسم‌ها با اخذ تعهد کتبی/ باید برای هر شرایطی آماده باشیم

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به وضعیت باثبات خوزستان در شیوع کرونا، گفت: باید برای هر شرایطی آماده باشیم و همیشه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا با چالش جدی مواجه نشویم.

ولی‌اله حیاتی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۶ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم در ایام اخیر به ویژه در روزهای منتهی به شب یلدا، دورهمی‌ها را کاهش دادند یا برگزار نکردند که بابت همکاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مردم تشکر می کنیم.

وی افزود: خروجی این همکاری خوب مردم و دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات، وضعیت باثبات خوزستان است البته این وضعیت نباید به گونه‌ای باشد که غافل شویم و با ساده‌انگاری، مجددا به شرایط قبل برگردیم.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: باید برای هر شرایطی آماده باشیم و همیشه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا با چالش جدی مواجه نشویم.

حیاتی با اشاره به اجرای طرح محله‌محور شهید سلیمانی بیان کرد: این طرح با قدرت در حال اجرا است و مدیریت کرونا از برکات اجرای این طرح است و فرمانداران باید از همه ظرفیت‌های خود برای پشتیبانی از این طرح استفاده کنند. روز سه‌شنبه آخرین مرحله پشتیبانی از این طرح است.

وی گفت: فرمانده سپاه هویزه گفته است که شرکت‌های نفتی مستقر در هویزه، از این طرح حمایت نمی‌کنند؛ فرماندار باید همه را پای کار بیاورد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه در خصوص برگزاری مراسم و اجتماعات تصمیمات خوبی اتخاذ شده است، تصریح کرد: این امر به فرمانداران موکول شده است. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اخذ تعهد کتبی فرمانداران شهرستان‌ها از متولیان برگزاری مراسم، این کار انجام می‌شود. اگر در مراسم، پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، متولیان برگزاری مراسم باید به مراجع قضائی معرفی شوند.

به گزارش کاوش به نقل از ایسنا، وی افزود: همچنان در شرایط کرونا هستیم و اگر در برگزاری مراسم‌ها، برخورد دقیق و موثری انجام نشود، با چالش جدی مواجه خواهیم شد بنابرابن باید بر برگزاری مراسم نظارت دقیق انجام و در صورت عدم رعایت، برخورد شود.