کشف حدود ۲۱۰ کیلوگرم موادمخدر در خورستان
کشف حدود ۲۱۰ کیلوگرم موادمخدر در خورستان

 فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۲۰۹ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان کشف و در این رابطه پنج سوداگر مرگ دستگیر شدند.

به گزارش کاوش اخبار، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با تلاش اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در یکی از شهرهای جنوبی خوزستان یک دستگاه تریلر حامل مواد مخدر صنعتی که از کشورهای شرقی وارد استان شده بود را شناسایی و در عملیاتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۵۶ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه را کشف کردند.

وی بیان کرد: همچنین در عملیاتی دیگر کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با اقدامات خاص پلیسی ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پژوپارس حامل مواد مخدر راشناسایی و متوقف کردند.

سردار صالحی گفت: در بازرسی ازخودروهای توقیفی ۵۳ کیلو ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود،کشف شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد ، و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.