آغاز اعمال محدودیت های کرونایی در اهواز/ فرماندار: با متخلفین برخورد جدی می شود
آغاز اعمال محدودیت های کرونایی در اهواز/ فرماندار: با متخلفین برخورد جدی می شود

طرح نظارت بر محدودیت های کرونایی از غروب روز سه شنبه (20 آبان) در شهر اهواز آغاز شده است.

به گزارش کاوش اخبار، علی رغم اطلاع رسانی های صورت گرفته شده مبنی بر منع فعالیت اصناف ردیف 2، 3 و 4 بعد از ساعت 18، گزارش های سطح شهر اهواز نشان می دهد که اصناف به فعالیت خود ادامه داده اند و چندان به تذکرات اعتنایی نکردند.

در همین راستا فرماندار اهواز شامگاه سه شنبه شب از روند آغاز اعمال محدودیت ها در سطح شهر اهواز بازدید و گفته فعالیت اصناف بعد از دستورالعمل ابلاغی تخلف است و با متخلفان برخورد جدی می شود. بدین گونه که ابتدا به اصناف تذکر داده می شود و در صورت رعایت نکردن به پلمب کردن واحد مربوطه اقدام خواهیم کرد.

بنا بر گفته فرماندار اهواز این طرح در هشت منطقه اهواز آغاز شده و نمایندگانی از دستگاه های مختلف در این مناطق مستقر می شوند تا بر منع فعالیت اصناف نظارت کافی داشته باشند.

بر اساس این گزارش در 10 شهر خوزستان محدودیت های کرونایی اعمال خواهد شد که در اهواز، کارون و مسجد سلیمان این محدودیت ها از 20 آبان تا 20 آذر خواهد بود و اصناف بعد از ساعت 18 اجازه فعالیت نخواهند داشت. در شهرهای آبادان، دزفول، شوشتر، بهبهان، امیدیه، رامهرمز و باوی نیز محدودیت ها در بازه زمانی یک هفته ای اعمال خواهند شد.

بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، مطب‌ها و داروخانه‌ها، آتش نشانی، فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپرمارکت و نانوایی‌ها شامل این مصوبه نمی‌شود.

هرچند که نباید به اجرای این طرح خوشبین بود چرا که کرونا قبل از ساعت 18 کار خود را خواهد کرد، در ثانی در کنترل کردن فعالیت اصناف بعد از ساعت ابلاغی نیز تردید هایی وجود دارد.