600 کودک یتیم انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز بدون حامی / با 50 هزار تومان حامی یک کودک نیازمند شوید
 600 کودک یتیم انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز بدون حامی / با 50 هزار تومان حامی یک کودک نیازمند شوید

روزگار سخت شده و در این بین گذران زندگی برای فرزندان محروم از موهبت پدر سخت تر است. کودکانی در جستجوی دست‌های نوازشگر تا نسیم خوش مهربانی بر جانِ خسته آنان وزیدن آغاز کند و فراخنای وجودشان را گرمای عطوفت و همدلی پر سازد.

این کودکان غنچه‎های نوشکفته‎ای هستند که به تقدیر روزگار، ‎از بزرگ‌ترین حامی خویش در دنیای مادی محروم شد‌ند و اینک به رسم ارزش‎های انسانی و توصیه‌های دینی،‌ وظیفه سایر انسان‌هاست تا عصای دست یتیمانی باشند که درد بی‌کسی بر کلبه محقر حیاتشان سایه انداخته است.

مردمان نوع دوست در پهنه ایران زمین و سرزمین زرخیز خوزستان کم نیستند و افرادی هستند برای آنکه لبخندی را بر لب کودکان بنشانند اقداماتی ماندگار و موثر از خود برجای گذاشته‌اند. خداوند دیدن لبخندش را روی لب بندگانش دوست دارد و این لبخند همان لبخندی است که شما هم می توانید بر روی لبان کودکان یتیم خوزستان بنشانید و با حمایت از این فرشتگان سایه‌بانی از امید را برای شان فراهم کنید.

در حال حاضر، از 2 هزار و 290 کودک تحت پوشش انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز، 600 کودک حامی و سرپرست ندارند و هر کدام از شما با حمایت از فرشته های نازنین این انجمن و با پرداخت ماهیانه 50 هزار تومان می توانید حامی و سرپرست یک یا چند کودک شوید.

با دستان پر مهرتان آینده ای روشن برای این کودکان ترسیم کنید. برای حامی شدن و سرپرستی کودکان یتیم با شماره تلفن 09039182544 انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز تماس بگیرید و دریچه امیدی بر روی فرزندی از فرزندان این مرز و بوم می‌گشایید.