توافقنامه خرید ۲ هزار تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم ماهشهر
توافقنامه خرید ۲ هزار تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم ماهشهر

مشاور اجتماعی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: مکاتبه‌ای با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان برای انعقاد توافقنامه خرید ۲ هزار تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم ماهشهر انجام شده است.

علی ربانی افزود: این پویش در سطح ملی در حال انجام است و هماهنگی لازم با وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان برای خرید این تعداد تبلت انجام شده است.

وی گفت: تعداد تبلت‌ها براساس توان شرکتها، سازمان‌ها و افراد مشارکت کننده خواهد بود و تلاش می‌شود تعداد زیادی از دانش آموزان به تبلت یا گوشی هوشمند مجهز شوند.

ربانی افزود: این پویش از ابتدای شهریور شروع شده و پتروشیمی‌ها در حال اعلام میزان مشارکت هستند و اعتبار خرید این تبلت‌ها از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر و عسلویه تامین می‌شود.

تاکنون استانداری خوزستان تامین سه هزار تبلت، معاونت مناطق محروم رییس جمهوری تامین پنج هزار تبلت و پتروشمی ماهشهر تامین ۲ هزار تبلت برای دانش آموزان مناطق محروم خوزستان را تقبل کرده اند.

به گزارش صدا و سیما خوزستان این کار به منظور اجرای عدالت آموزشی در استان و جلوگیری از عقب ماندن دانش آموزان از تحصیل در این شرایط سخت کرونایی اجرا می‌شود.