اهوازی‌ها هتک حرمت قرآن کریم را محکوم می‌کنند
اهوازی‌ها هتک حرمت قرآن کریم را محکوم می‌کنند

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تجمع امروز مردم اهواز در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم و قران گفت: پشت پرده اهانت به پیامبر اسلام و قرآن کریم، رژیم صهیونیستی است. حجت‌الاسلام علیرضا قربانی  داشت: جریان استکبار با اهانت به قران و پیامبر اکرم اسلام که منشا مهر و مهربانی برای عالمیان […]

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تجمع امروز مردم اهواز در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم و قران گفت: پشت پرده اهانت به پیامبر اسلام و قرآن کریم، رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام علیرضا قربانی  داشت: جریان استکبار با اهانت به قران و پیامبر اکرم اسلام که منشا مهر و مهربانی برای عالمیان است، دنبال ایجاد انحراف در اذهان از مسئله عادی‌سازی روابط برخی کشورهای خائن با غده سرطانی است.

وی افزود: مسلمانان بیدار و بصیر دنیا تن به سازش با رژیم جعلی و کودک‌کش نمی‌دهند و امروز سران کشورهای سازشکار در چشم مسلمانان خوار و ذلیل شدند. نظام سلطه برای اینکه بتواند افکار را از این سازش ذلیلانه و مقاومت محکم مردم منحرف سازد، تن به این اقدام سخفیف و مذبوحانه زده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: غرب و رژیم صهیونیستی به بهانه آزادی بیان دنبال تخریب چهره اسلام هستند. در حالی که این آزادی نیست این وحشی گری است. غرب پیش از این نیز دست به این اهانت‌ها کرده بود که امت اسلامی پاسخ آن را داد.

وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی که طراح و برنامه‌ریز اصلی این اهانت است، در بین مردم و نخبگان جهان اسلام و آزاداندیشان دنیا محکوم و منفور است.

‌قربانی اظهار داشت:هدف نظام سلطه در تخریب چهره اسلام هیچ گاه محقق نمی‌شود و خداوند متعال اجازه جسارت به اسلام را نمی‌هد.

وی افزود: تجمع اعتراضی مردم اهواز در محکومیت اهانت به رسول الله (ص) و قرآن کریم امروز با حضور نمانیده ولی فقیه در خوزستان بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی مهدیه اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ این تجمع اعتراضی همزمان با سراسر کشور با حضور مردم و امت حزب الله و با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار می‌شود.