پیام رهبری به دستگاه های اجرایی در خصوص مشکلات آبی خوزستان
پیام رهبری به دستگاه های اجرایی در خصوص مشکلات آبی خوزستان

معاون ماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: رنجی که برای مردم غیزانیه به دلیل کمبود آب پیش آمد دل هم استانی ها و مقام معظم رهبری را خراشید و ایشان پیامی در رابطه با مشکلات آب خوزستان داده بودند مبنی بر اینکه همه ی دستگاه های اجرایی باید به این مساله ورود کنند […]

معاون ماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: رنجی که برای مردم غیزانیه به دلیل کمبود آب پیش آمد دل هم استانی ها و مقام معظم رهبری را خراشید و ایشان پیامی در رابطه با مشکلات آب خوزستان داده بودند مبنی بر اینکه همه ی دستگاه های اجرایی باید به این مساله ورود کنند و به فوریت این مشکل را رفع کنند.

به گزارش کاوش، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا فخاری عصر یکشنبه ۱۶ شهریورماه در مراسم بهره برداری رسمی از فاز دوم و بهره برداری آزمایشی از گام سوم آبرسانی به بخش غیزانیه اظهار کرد: امروز چند پروژه در حوزه ی آب با هدف پایداری، افزایش ظرفیت و تداوم آبرسانی مطمئن به شهرهای خوزستان کلنگ زنی شد.

وی عنوان کرد: رنجی که برای مردم غیزانیه به دلیل کمبود آب پیش آمد دل هم استانی ها و مقام معظم رهبری را خراشید و ایشان پیامی در رابطه با مشکلات آب خوزستان داده بودند مبنی بر اینکه همه ی دستگاه های اجرایی باید به این مساله ورود کنند و به فوریت این مشکل را رفع کنند.

معاون ماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت تصریح کرد: همکاری و مشارکت جدی و دلسوزانه ی دستگاه های اجرایی برای حل مشکل آبرسانی به غیزانیه تبدیل به یک فرصت و قدرت شد و رکورد جدیدی را در اجرای پروژه ی مهم آبرسانی به این بخش به وجود آورد.

سردار فخاری خاطرنشان کرد: در فاصله ی زمانی ۲۵ روز کاری برای ۳۰ کیلومتر مسیر مورد نظر لوله گذاری انجام شد که تا عین الزمان به ۳۳ کیلومتر نیز افزایش پیدا خواهد کرد و بخشی از وظایفی که به عهده ی ما قرار گرفت در یک فاصله ی زمانی کوتاه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این کار با همدلی، همکاری، مدیریت صحیح و درایت فرزندان انقلاب به منصه ی ظهور رسد، ادامه داد: از مردم غیزانیه که در رنج بودند می خواهیم برای فرزندان انقلابی کشور دعا کنند تا بتوانند به وظایف خود به مراتب بهتر عمل کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان نیز در این آیین با اشاره به اینکه سپاه در این امر خداپسندانه سهم خود را انجام داد، بیان کرد: مردم شاهد هستند که همه ی خدمت گزاران در مواقع سختی ها و بحران ها در کنار مردم هستند مانند سیل سال گذشته که همه ی دستگاه ها به خصوص بسیج و سپاه پاسداران در کنار مسئولان در کنار مردم بودند.

به گزارش کاوش، سردار حسن شاهوارپور عنوان کرد: در این مدت نیز علاوه بر اقداماتی که قرارگاه خاتم الانبیا(ص) انجام داد تانکرهای آب را مدیریت کردیم تا به کمک تانکرهایی که آبفا در غیزانیه مستقر کرده بود بیایند.

وی افزود: از قدیم در برخی نقاط غیزانیه برای تامین آب احشام از چاه استفاده می شده که این چاه ها خشک شده بود و نیاز به بازسازی داشتند و بسیج سازندگی بیش از ۸۰ حلقه چاه را بازسازی کردند که در حال حاضر آب در آن ها جاری شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان تاکید کرد: هنوز برخی نقاط غیزانیه نیاز به اجرای انشعابات فرعی دارد بنابراین تانکرهای آبرسان همچنان فعال هستند و ما درخدمت مردم هستیم تا به صورت کامل انشعابات فرعی احداث و کار اجرای شبکه ی آب پایدار به اتمام برسد تا مردم بتوانند از نعمت آب بهره ببرند.

سردار شاهوار پور گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات مردم این بخش را کم کنیم زیرا روستاها به دلیل کشاورزی و دامپروری زمینه ی تولید و پشتوانه ی اصلی مردم در شهرها هستند و باید بتوانند در روستاهای خود به کار تولید ادامه دهند.

وی در پایان افزود: از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) که در مجموعه ی اجرای پروژه ی آبرسانی به غیزانیه با شرکت آبفای استان مشارکت داشتند و همچنین از مردم صبور غیزانیه تشکر می کنم.