تخصیص ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های فاضلاب مناطق حاشیه اهواز/ ۱۰ میلیارد تومان برای فاضلاب شکاره کارون
تخصیص ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های فاضلاب مناطق حاشیه اهواز/ ۱۰ میلیارد تومان برای فاضلاب شکاره کارون

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی شرکت مناطق نفتخیز جنوب در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه های فاضلاب خوزستان گفت: شرکت ملی نفت ایران برای انجام این طرح ها ۱۰۵ میلیارد تومان تخصیص داده که تا کنون حدود ۶۰ میلیارد تومان از این اعتبار هزینه شده است. بابک دارابی روز پنجشنبه […]

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی شرکت مناطق نفتخیز جنوب در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه های فاضلاب خوزستان گفت: شرکت ملی نفت ایران برای انجام این طرح ها ۱۰۵ میلیارد تومان تخصیص داده که تا کنون حدود ۶۰ میلیارد تومان از این اعتبار هزینه شده است.

بابک دارابی روز پنجشنبه ( ۱۳ شهریورماه) در گفت و گو با خبرنگار کاوش اظهار کرد: اعتبار اولیه تخصیص داده شده از سوی شرکت ملی نفت ایران برای اجرای این طرح ها بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان بوده است که براساس دستور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران حدود ۵۰ میلیارد تومان دیگر به اعتبار این طرح افزوده شد و در مجموع این پروژه ها با اعتباری معادل ۱۰۵ میلیارد تومان نهایی شد.

وی افزود: تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان از این اعتبار هزینه شده و مابقی اعتبار نیز مناسب با پیشرفت فیزیکی و براساس صورت وضعیت ها و همچنین بر حسب مراحل اجرای پروژه ها تخصیص خواهد یافت.

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی شرکت مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: این طرح ها در جهت رفع مشکل فاضلاب مناطق کوی سیاحی، کوی رمضان، زرگان، ملاشیه، عین دو و مشعلی هستند.

دارابی درخصوص مشکلات سیستم فاضلاب منطقه شکاره شهرستان کارون نیز بیان کرد: شرکت ملی نفت ایران با توجه به دستور وزیر افزون بر تفاهم‌نامه پیشین که امضا شده است، ۱۰ میلیارد تومان نیز برای احداث و بازسازی شبکه فاضلاب منطقه شکاره شهرستان کارون اختصاص داده که قرار براساس مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان اختصاص یابد.