خوزستان؛ رتبه برتر شورای پایایی برق کشور
خوزستان؛ رتبه برتر شورای پایایی برق کشور

به گزارش کاوش، همایون حائری در این زمینه گفته است: با توجه به عبور موفق از پیک بار الکتریکی سال ۹۹، از شوراهای پایایی منطقه ای شبکه برق که با برگزاری جلسات منظم، پیگیری و اجرایی مصوبات در ارتقای پایایی شبکه برق کشور نقش موثری ایفا کرده اند تقدیر می شود. وی بیان کرد: طبق […]

به گزارش کاوش، همایون حائری در این زمینه گفته است: با توجه به عبور موفق از پیک بار الکتریکی سال ۹۹، از شوراهای پایایی منطقه ای شبکه برق که با برگزاری جلسات منظم، پیگیری و اجرایی مصوبات در ارتقای پایایی شبکه برق کشور نقش موثری ایفا کرده اند تقدیر می شود.

وی بیان کرد: طبق بررسی های بعمل آمده تعامل موثر به ترتیب شوراهای پایایی منطقه ای خوزستان، اصفهان و سمنان رتبه های برتر معرفی می شوند.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو در ادامه از شوراهای پایایی منطقه ای برتر تشکر و قدردانی کرد و از سایر شوراهای پایایی منطقه ای خواست بیشتر از گذشته اهتمام لازم را در راستای بهبود پایایی شبکه برق داشته باشند.

در آئین جشن تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق تابستان ۹۹ نیز وزیر نیرو از استاندار خوزستان و مجموعه صنعت برق این استان بخاطر تدابیر اندیشیده شده موفق در مدیریت شبکه و عبور بدون خاموشی برنامه ریزی شده از دوره اوج مصرف برق تابستان، تشکر و قدردانی کرده بود.