تحقق یک رویا برای فرشته‌ای زمینی در اهواز
تحقق یک رویا برای فرشته‌ای زمینی در اهواز

 مسئول انجمن خیریه فرشته‌های زمینی گفت: آرزوی زهرا ۱۴ ساله یکی از کودکان مبتلا به بیماری سرطان با هدف تقویت روحیه او برای ثبت رکورد در رشته حلقه زنی با دست(هولاهوپ) در اهواز برگزار شد.

گلناز علیخانی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آیین برآورده کردن آرزوی زهرا ۱۴ ساله اظهار داشت: به مناسبت روز ازدواج و با توجه به آرزوی زهرا یکی از فرشتگان زمینی، جشن تولدی با حضور جمعی از مسئولان استان،هنرمندان و شهروندان اهوازی با رعایت تمامی موارد بهداشتی برگزار شد.

وی افزود : داشتن یک گوسفند و جشن تولد آرزوی زهرا ۱۴ ساله بود که چهارشنبه شب به واقعیت پیوست و امید است این جشن در تقویت روحیه این دختر مبتلا به سرطان برای مبارزه با بیماری سرطان تاثیرگذار باشد.

مسئول انجمن خیریه فرشته های زمینی ادامه داد: زهرا قرار است در رشته ورزشی هولاهوپ( حلقه زنی با دست) رکورد زنی و برای خوزستان افتخارآفرینی کند.

وی تصریح کرد : ورزش می‌تواند انگیزه مضاعفی در کودکان مبتلا به سرطان ایجاد کند و ضمن تقویت قوای جسمانی آنها ، انگیزه لازم را برای استقامت دربرابر این بیماری بالا ببرد.

باتوجه به شرایط خاص این روزهای استان و خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، حاضران در این جشن تولد با رعایت نکات بهداشتی حاضر و دستگاه ضدعفونی در ورودی سالن جشن نصب شده بود.

در این آیین رضا کیانی مشاور هنری استاندار خوزستان ، وحیدکیانی مدیرکل کانون پرورش فکری استان و سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان حضور داشتند.