نخستین سفر کاری قالیباف به خرمشهر خواهد بود
نخستین سفر کاری قالیباف به خرمشهر خواهد بود

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: از قالیباف خواستم که اولین سفر کاری او به خرمشهر باشد که خوشبختانه این پیشنهاد پذیرفته ‌شد.

سید لفته احمدنژاد اظهار کرد: در دیدار صمیمی با رئیس مجلس مشکلات و چالش‌های خرمشهر را برای وی به صورت اساسی توضیح دادم و از او خواستم که نسبت به این شهر ملی، نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: البته از قالیباف خواستم که اولین سفر کاری او به خرمشهر باشد که خوشبختانه این پیشنهاد پذیرفته ‌شد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس در رابطه با بحث آب و فاضلاب خرمشهر، گفت: در مساله آب و فاضلاب خرمشهر کم‌کاری و سهل‌انگاری‌هایی صورت گرفته است و بنده در این دوره خود به شدت به دنبال حل این مساله هستم، در سطح استان و سپس کشور رایزنی‌هایی را انجام داده‌ام که امیدوارم به نتیجه برسد و مشکلات روستاهای خرمشهر حل و رفع شود.

وی با اشاره به نوسانات برقی در خرمشهر، عنوان کرد: سرقت سیم‌های برق یکی از چالش‌های اصلی در خرمشهر است که باعث به وجود آمدن نوسانات برقی می‌شود، از نیروی انتظامی در خرمشهر خواستارم که با همت بیشتر و بالاتری با این سارقان برخورد کنند چرا که این سارقان با به وجود آوردن چنین مشکلاتی، آسایش و آرامش مردم را به سرقت می‌برند.

احمدنژاد اظهار کرد: خوشبختانه رویکرد مجلس یازدهم رویکرد خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی است و ما تعهد دادیم و سوگند یاد کردیم که در این مسیر قدم برداریم، بنده هم با ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم سعی در حل مشکلات را دارم، البته مردم نیز باید به بنده کمک کنند و در واقع با یکدیگر مشکلات را حل کنیم.

منبع: فارس