وزیر بهداشت: استعفا نداده‌ام
وزیر بهداشت: استعفا نداده‌ام

شنیده‌ها حاکی از آن است که دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز 26 خرداد استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرده است. هنوز مشخص نیست رئیس جمهور با استعفای وزیر بهداشت موافقت کرده است با خیر؟! یک فعال رسانه‌ای نزدیک به دولت، نیز در همین راستا در توئیتی نوشت: «‌شنیده ها […]

شنیده‌ها حاکی از آن است که دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز 26 خرداد استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرده است.
هنوز مشخص نیست رئیس جمهور با استعفای وزیر بهداشت موافقت کرده است با خیر؟! یک فعال رسانه‌ای نزدیک به دولت، نیز در همین راستا در توئیتی نوشت: «‌شنیده ها حاکی از آن است که یکی از وزرای کلیدی این روزهای ‎دولت، زمزمه جدایی سرداده و در جلسه شب گذشته شورای معاونین خود نیز این موضوع را مطرح کرده و جلسات امروز را لغو کرده است. برخی اختلافات با دولت، علت این تصمیم فعلی آقای وزیر عنوان شده است.»
گفتنی اینکه طبق قانون، دولت دارای 19 وزیر است که تاکنون 8 وزیر تغییر کرده‌اند به همین دلیل اگر یک وزیر دیگر دولت، تغییر کند به دلیل اینکه نیمی از کابینه تغییر کرده‌اند، روحانی ناچار است کل کابینه را برای گرفت رای اعتماد به مجلس معرفی کند که با توجه به ترکیب مجلس یازدهم، وضعیت سختی برای دولت روحانی در یکسال ماده به پایان دوره‌اش، ایجاد خواهد شد.

تکمیلی:
وزیر بهداشت: استعفا نداده‌ام!
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بنده استعفا نداده‌ام و همچنان به فعالیت خود برای مهار اپیدمی کرونا ادامه می‌دهم.
سعید نمکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنده به هیچ عنوان نامه ای مبنی بر استعفا به هیات دولت نداده‌ام و همچنان به تلاش خود برای کنترل اپیدمی کرونا در سراسر کشور به خصوص استانهایی که بیشتر درگیر هستند، ادامه می‌دهم.
وی گفت: وضعیت کرونا در کشور عادی نیست و باید همه مردم پروتکل ها و دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. امیدوارم بتوانیم با همکاری مردم و همه دستگاهها این اپیدمی را مهار کنیم.