وضعیت بیماران به شدت اسف بار است/ کرونا به شدت در خوزستان رخنه کرده و آلودگی بسیار شدیدی ایجاد کرده است/ مراجعات بسیار گسترده شده/ از هر دو بیمار یک نفر نیاز به بستری دارد و این خیلی بد است/ مردم خوزستان به خود و خانواده هایتان رحم کنید
وضعیت بیماران به شدت اسف بار است/ کرونا به شدت در خوزستان رخنه کرده و آلودگی بسیار شدیدی ایجاد کرده است/ مراجعات بسیار گسترده شده/ از هر دو بیمار یک نفر نیاز به بستری دارد و این خیلی بد است/ مردم خوزستان به خود و خانواده هایتان رحم کنید

در حالی که در توجیه افزایش آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان به قدرت تست و بیماریابی اشاره و گفته می شود که اکثر این موراد به صورت سرپایی درمان می شوند و جای نگرانی وجود ندارد رئیس بیمارستان رازی اهواز خبر از وقوع یک فاجعه می دهد و می گوید تعداد مراجعه به بیمارستان به شدت افزایش پیدا کرده و از هر دو بیمار مراجعه کننده به این بیمارستان یک نفر باید بستری شود.

به گزارش کاوش اخبار؛ صحبت های دکتر کره وندی رئیس بیمارستان رازی اهواز در گفتگوی ویژه خبری (شامگاه پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه) شبکه استانی خوزستان در ادامه آمده است.

متاسفانه باید یک خبر بسیار ناراحت کننده تاسف آور بگویم و در همین لحظه که با شما صحبت می کنم (ساعت 23:58) سه تا از متخصصین عفونی، داخلی و تب اورژانس ما در اورژانس مستقر شدند و متاسفانه الان 50 تا بیمار در همین وقت شب در حال بستری شدن در بیمارستان هستند.

ما پنج تا آی سی یو راه انداختیم یعنی نزدیک 60 نفر بیمار با زجر تنفسی الان در آی سی یو ما بیمارستان مستقر است و وضعیت بیماران به شدت اسف بار است چون بیماران به شدت بیمار شده اند، مردم رعایت نکرده اند و این عدم رعایت باعث شده افرادی که دیابتی هستند، افرادی که مسن هستند و افرادی که بیماری زمینه ای دارند با حال بد به ما مراجعه می کنند.

همین الان سه بیمار داریم که باید به آی سی یو ببریم و مستقییم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل کنم که این خودش عواقب و عوارض دارد.

من خواهش می کنم از مردم خوزستان، هشدار می دهم بیماری بسیار بیماری وحشتناک و وحشی است و این بیماری دارد به شدت در خوزستان رخنه می کند و آلودگی بسیار شدیدی ایجاد کرده است.

ما اینقدر مراجعه کننده نداشتیم؛ الان چندین روز است که دچار این مراجعات بسیار گسترده شدیم و متاسفانه اوضواع خوزستان دارد بحرانی می شود و این اصلا خوشایند و شایسته مردم محترم خوزستان نیست.

از نظر امکانات در حال حاضر آمادگی کامل داریم، ما الان آی سی یو ها با تمام تجهیزات و نیروهایمان با تمام قدرت دارد کار می کند اما وضعیت به سمت بحرانی شدن است.

در اورژانس 100 نفر مراجعه کننده داشته باشیم 50 نفر آن باید بستری شود و این خیلی زیاد است که از هر دو نفر مراجعه کننده به بیمارستان یک نفر باید بستری شود در صورتی که رنج دیگر جاها تا 5 و 6 برابر باید بیمار سرپایی باشد.

الان چنان وضع خراب است از هر دو مریض یکی بستری می شود و این خیلی بد است و من هشدار می دهم به مردم خوزستان که به خود و خانواده هایتان رحم کنید، این وضعیت خطرناک است.