مجلس انقلابی راهی برای از بین بردن تبعیض و بی عدالتی است
مجلس انقلابی راهی برای از بین بردن تبعیض و بی عدالتی است

نماینده ی مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه ی دوم انقلاب فرمودند ما بی عدالتی، تبعیض و مدارا با ویژه خواری داریم و زمانی می توانیم این ها را از بین ببریم که یک مجلس انقلابی داشته باشیم.

به گزارش کاوش، آیت الله عبدالکریم فرحانی امروز( ۲ اسفندماه) با حضور در مسجد جوادالائمه اهواز در خصوص مطالبه ی مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استقرار دولت انقلابی راه اصلی مجلس انقلابی است و همان طور که امام خمینی( ره) فرمودند مجلس در راس امور است که امیدوارم با استقرار مجلس انقلابی به گفته ی مقام معظم رهبری دولت اسلامی و هنجارهای مورد قبول انقلاب محقق شود.

وی با اشاره به اینکه امروز هم امتحان دیگری از امتحانات بزرگ الهی متوجه مردم انقلابی جمهوری ایران اسلامی به خصوص خوزستان است، ادامه داد: خوزستانی ها در هر صحنه ای از امتحان پیشقدم بوده اند و اسوه و الگوی سایر امت ما قرار گرفته اند.

نماینده ی مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور باشکوه خوزستانی ها در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: مردم خوزستان با حضور باشکوه بیعتی با خط مقاومت و رهبری از خود نشان دادند و الگوی ایران اسلامی شدند.

آیت الله فرحانی خاطرنشان کرد: امروز قطعا مردم با حضور پرشور و دشمن شکن خود و رعایت خطوطی که مقام معظم رهبری فرمودند نماینده ای بصیر، آگاه، عدالت دوست، متنفر از فساد و آشنا با مسئولیت های مهم خود را انتخاب می کنند و مردم بار دیگر قلب امام زمان( عج) ، مقام معظم رهبری و سپهبد شهید سلیمانی را شاد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند استقرار نظام جمهوری اسلامی را با شور انقلابی انجام داده ایم اما دولت اسلامی نداریم، اضافه کرد: دولت اسلامی یعنی یک تشکیلات مدیریتی انقلابی که باید در هر سه قوه مستقر شود تا مطالبات رهبری و مردم تحقق پیدا کند.