از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان چه خبر؟/ استعفای کهرام از شورای رابطین
از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان چه خبر؟/ استعفای کهرام از شورای رابطین

بر اساس شنیده ها شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان حال و روز خوشی را سپری نمی کند و اختلاف ها و منیت ها باعث شده تا خروجی قابل قبولی از این شورا بیرون نیاید و حتی به استعفای یکی از اعضای رابطین استانی شورای عالی منجر شود.

به گزارش کاوش، همین اختلاف ها و بلاتکلیفی در انتخاب اعضای حقیقی شورا که حتی در یک جلسه به درگیری فیزیکی کشیده شد باعث شده تا حمید کهرام از رابطی استانی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان استعفا دهد و مایل به ادامه کار نباشد، هرچند که شنیده های دیگری نیز می گوید که با استعفای کهرام موافقت نشده و به زودی فعالیت مجدد خود را شروع خواهد کرد.

علی احمدی دیگر رابط شورای عالی نیز تاکنون به اهواز نیامده است و در جلسات شرکت و اظهار نظری نکرده است. این شنیده ها می گوید تنها سید جابر موسوی از رابطین شورای عالی پای کار مانده است

البته به دلیل اینکه رابطین شورای عالی وظایف خود را به شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان واگذار کرده بودند و خروجی قابل قبولی هم به دست نیاورده بودند در جلسات شورای عالی مرکزی در تهران نیز شرکت نمی کردند چرا که چیزی برای ارائه در آن جلسات نداشتند.

ظاهرا بنا است طی یکی دو هفته آینده ترکیب حقیقی شورای عالی اصلاح طلبان خوزستان از طریق انتخابات مشخص شود.

تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان در حالی به کندی پیش می رود که رقیب انتخاباتی آنها لیست نهایی انتخاباتی خود را آماده کرده اند و مهیا می شوند تا با بسیج همه نیروها و امکانات خود، پیروزی در انتخابات را جشن بگیرند.