در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ خوزستان، از خدمات کلینیکی ارائه شده در درگاه خدمات الكترونيك سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران به صنعتگران استان پرده برداری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ “اخلاق محمدیان” با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی و متقاضیان استفاده از خدمات کلینیکی می توانند جهت ثبت نام به درگاه خدمات الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به آدرس http://eservice.isipo.ir مراجعه کنند گفت: نوسازی، بازسازی و افزایش ظرفیت بنگاه ها، صرفا محدود به تغییر فناوری یا ماشین آلات و تأمین منابع مالی نیست و اقداماتی از جمله اصلاح ساختار مدیریتی، مالی، نیروی انسانی، سرمایه و … را نیزشامل می شود.
وی اظهار داشت: به همین منظور سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ارائه خدمات کلینیکی به بنگاه ها را درگروه خدمات حقوقی، سیاستگذاری، عارضه یابی، توسعه نظام مدیریت، سرمایه گذاری و تأمین مالی، بازاریابی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، توسعه محصول و فناوری، زیرساخت و تأمین ورودی مواد اولیه مورد حمایت قرار می‌دهد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان افزود: واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، واحدهای صنعتی خرد، کوچک و متوسط خارج از شهرکها و نواحی صنعتی دارای مجوز تولیدی از وزارت صنعت معدن و تجارت ( با اشتغال ۱ تا ۱۰۰نفر)، ذینفعان عضو خوشه‌های کسب وکار (مطابق با آیین نامه توسعه خوشه های کسب و کار) می توانند متقاضی خدمات کلینیکی باشند .
محمدیان با بیان اینکه ارائه کلیه خدمات کلینیکی و مشاوره برای متقاضیان به صورت رایگان می باشد ادامه داد : تا کنون ۳۴ پروژه عارضه یابی و بهبود از طریق این سامانه ثبت و در حال پیگیری می باشد و تعداد ۱۰ مشاور جهت انجام این پروژه ها در سامانه مذکور ثبت نام کرده اند.
وی گفت: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مراجعه کنند.