مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: در چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ خوزستان از سایت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز رونمایی شد.

“اخلاق محمدیان” در چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ خوزستان از سایت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز رونمایی کرد و گفت: این مرکز در سال ۱۳۹۵ به منظور ایجاد امکانات مناسب جهت استقرار ارائه کنندگان خدمات کسب و کار در زمینه های مختلف نظیر فنی و مهندسی، فناوری، مدیریتی، مالی و حقوقی، بازاریابی، آموزشی و… احداث شد.
وی اظهار داشت: در این مرکز علاوه بر بهره مندی مشاوران از فضای فیزیکی مناسب جهت دفتر کار، استفاده از امکانات مشترک سخت افزاری و نرم افزاری نظیر سالن آمفی تئاتر و کنفرانس، کلاس های آموزشی ، نمایشگاه محصولات، اینترنت، کافوی فیبر نوری مخابرات، فضای سبز، پارکینگ و … وجود دارد .
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز در ۴ طبقه به مساحت ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده است و در حال حاضر ۳۱ دفتر در این مرکز مستقر می باشند.
محمدیان از جمله ویژگی های این مرکز را  ایجاد فضای مناسب کاری برای شرکتهای ارایه کننده خدمات تخصصی مورد نیاز کسب و کارهای تولیدی، هم جواری با کسب و کارهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز ، زیرساخت های تاسیساتی و ارتباطاتی مناسب، دسترسی مناسب به اتوبان ، فرودگاه ، راه آهن و … .عنوان کرد.
گفتنی است سایت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرکهای صنعتی اهواز به آدرس Btsc.khiec.ir هم اکنون در دسترس می باشد.