شهروندان عین ۲ حق دارند معترض باشند/ آبگرفتگی معابر امسال کمتر بود
شهروندان عین ۲ حق دارند معترض باشند/ آبگرفتگی معابر امسال کمتر بود

استاندار خوزستان گفت: شهروندان منطقه عین 2 انتقادات به حقی در حوزه آب و فاضلاب و آسفالت خیابان ها دارند.

 

.

به گزارش کاوش، غلامرضا شریعتی روز سه شنبه ( ۱۴آبان ماه) در حاشیه ی بازدید از روند اجرای اجرای پروژه های شهر اهوازکه با حضور اعضای شورای شهر و شهردار اهوازانجام شد در جمع خبرنگاران درخصوص پروژه زیرگذر زردشت عنوان کرد: برای روند تکمیل این پروژه مشکلاتی از جمله با شرکت گاز وجود داشت که در حال حاضر حل شده و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
وی افزود: بخش زیادی از کار پروژه پل نهم انجام شده که با تکمیل آن و اتصال به پل زردشت مسیری موازی با جاده ساحلی و کیانپارس ایجاد می شود که منجر به روان‌تر شدن ترافیک خواهد شد.
استاندار خوزستان بیان کرد: پروژه ی اتصال جاده ساحلی اهواز به ملاثانی است از دیگر پروژه های عمرانی درحال اجرا است که توسط شهرداری‌های اهواز، شیبان و ملاثانی انجام خواهد شد.
شریعتی با اشاره به اینکه تکمیل رینگ پل ششم از سال ۹۵ آغاز شده، ادامه داد: بخشی از پروژه از سمت اهواز به شهرستان کارون متوقف شده اما شهرداری مجدد آن را فعال کرده است که با تکمیل این پروژه ۳۰ درصد از ترافیک شهر کم می شود.
وی با اشاره به مشکلات منطقه ی عین ۲ خاطرنشان کرد: شهروندان منطقه عین ۲ انتقادات به حقی در حوزه آب و فاضلاب و آسفالت خیابان ها دارند، در حال حاضر زیرسازی گاز و برق انجام شده اما شرکت آب و فاضلاب باید کار خود را انجام دهد تا شهرداری بتواند این منطقه را آسفالت کند.
استاندار خوزستان اظهار کرد: علت توقف پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید بندر مسدود شدن حساب پیمانکار توسط سازمان تامین اجتماعی بود اما با رایزنی های صورت گرفته این مشکل حل شده است.

امسال آبگرفتگی معابر پس از بارندگی ها کمتر بود

استاندار خوزستان تصریح کرد: باوجود بارش بیشتر امسال نسبت به سال گذشته اما آبگرفتگی معابر پس از بارندگی کمتر بود گرچه مردم در این خصوص انتقاداتی نیز داشته اند که بحق است.
شریعتی اضافه کرد: علی رغم اینکه میزان بارش در بارندگی اخیر ۶۰ میلیمتر بود اما حجم زیادی از آبگرفتگی معابر ظرف مدت ۲۴ تخلیه شد اما سال گذشته با بارش ۴۰ میلیمتر باران تخلیه آبگرفتگی خیابان انقلاب یک هفته و منطقه عین۲ چهار روز به طول انجامید.