انبار دپوی کالای قاچاق در اهواز لو رفت
انبار دپوی کالای قاچاق در اهواز لو رفت

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و توقیف سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در انبار دپوی کالای قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: ماموران از دپوی لوازم جانبی رایانه و ماشین های اداری، مطلع و این انبار را شناسایی که پس از هماهنگی با مرجع قضایی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از این انبار ۲۱۲ دستگاه پرینتر، دو دستگاه چاپگر فروشگاهی، ۱۶ دستگاه بارکد خوان، ۱۵ دستگاه لیبل زن، هشت دستگاه مینی پرینتر، ۱۰۱ دستگاه پرینتر، ۲۶ دستگاه اسکنر، ۲۶ دستگاه فاکس، دو دستگاه فیش پرینتر، ۱۹۱ عدد تونرکارتریج، ۹۷۰ عدد جوهر و یک هزار و ۱۰۰ بسته کاغذ کلاسه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق توقیفی را بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون برآورد کردند، اظهار کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و انبار مذکور نیز پلمب شد؛ همچنین متهم ضمن تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان بیان کرد: طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار پلیس قرار دارد و تمام محور های مواصلاتی برای سوداگران اقتصادی ناامن خواهد بود.

منبع: مهر