در جریان انتخابات ازامکانات دولتی برای شخص خاصی استفاده نشود
در جریان انتخابات ازامکانات دولتی برای شخص خاصی استفاده نشود

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز با اشاره به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به شرح وظایف نیاز است تمام روسای دستگاه های اجرایی همچنین شورا و دهیاران استان سعی کنند ضمن تشویق مردم به شرکت در انتخابات از امکانات، تجهیزات و پرسنل دولتی به نحو شخص خاصی استفاده نکنند و نهایت بی طرفی و امانتداری در این خصوص لحاظ شود.

به گزارش کاوش، سید مجید صالحی در جلسه ی شورای اداری شهرستان اهواز که امروز دوشنبه ( ۲۹ مهرماه) در سالن شهید جمال پور برگزار شد، افزود: ما در فرمانداری تمام تلاش خود را می کنیم تا امانت دار خوبی برای آراء مردم باشیم و امیدواریم که انتخابات سالمی برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم رعایت قانون و بی طرفی و امانتداری در انتخابات بیان کرد: به لحاظ شرعی و قانونی وظیفه ی همه است تا تلاش کنند که حق به حق دار برسد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز اظهار کرد: جلسات متعددی در فرمانداری در حوزه ی سیاسی اجتماعی تشکیل می شود که عدم حضور بعضی از مسئولان بعنوان مثال در کمیسیون مقابله با مواد مخدر، شورای آموزش و پرورش و شورای سلامت ملموس است که در بعضی اوقات نیاز به تذکرات کتبی نیز وجود دارد.

صالحی خاطرنشان کرد: براساس دستورالعمل ها و قانون ضرورت دارد تا مسئولان در این جلسات حضور داشته باشند و در صورت موجه بودن غیبت باید قائم مقام آن ها شرکت کنند.

وی دربحث فاضلاب و جمع آوری و دفع زباله از سطح شهر اذعان کرد: شخص فرمانداری و زیر مجموعه ی فرمانداری پیگیر رفع این مشکلات هستند البته نیاز به ورود موثرتر شهردار در این زمینه است تا بتوانیم رضایت نسبی را بدست آوریم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز در خصوص بحث آب و برق مدارس و دانشگاه ها اضافه کرد: چندین نوبت به روسای مربوطه اعلام کردیم که تحت هیچ شرایطی نباید این خدمات قطع شود و اگر لازم به این امر بود با هماهنگی باشد.