۵ کشته و ۵۳ زائر مصدوم در سوانح جاده‌ای کشور عراق
۵ کشته و ۵۳ زائر مصدوم در سوانح جاده‌ای کشور عراق

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان از انتقال پنج کشته و 53 مصدوم از زائران اربعین حسینی به بیمارستان‌های منطقه خبر داد.

به گزارش کاوش به نقل از فارس، منصور امین سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان امروز در حاشیه تردد زائران از مرز بین‌المللی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند مورد تصادف طی روز گذشته و امروز در عراق رخ داده بود که نیروهای امدادگر در منطقه مرزی حاضر شدند و نسبت به انتقال مصدومان اقدام کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی نیروها بسیج شدند تا با دو دستگاه اتوبوس آمبولانس تمامی مصدومان بر اساس وضعیت خود تریاژ شدند و به بیمارستان‌های شهید بهشتی، طالقانی و ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه بیمارستان‌های نفت و تأمین اجتماعی نیز در این خصوص یاری رسان مصدومان بودند، تصریح کرد: طبق آمار فعلی این حوادث ۵۳ مصدوم، پنج فوتی و دو مورد ضایعه نخاعی بر جا گذاشته است که همگی تحویل نیروهای امدادگر کشورمان شدند.

امین با اشاره به این موضوع که بیشتر مصدومان اهل استان فارس بودند، یادآور شد: به غیر از دو یا سه مورد، حال عمومی سایر مصدومان رو به وخامت نیست و مشکل حادی وجود ندارد.