کم‌کاری در مسائل اجتماعی، بستری از مشکلات در اهواز ایجاد می‌کند
کم‌کاری در مسائل اجتماعی، بستری از مشکلات در اهواز ایجاد می‌کند

فرماندار اهواز با اشاره به کم‌کاری در مسائل اجتماعی و فرهنگی گفت: یقینا این کم‌کاری، مشکلات سیاسی، امنیتی و اجتماعی در پی خواهد داشت و بستری برای مشکلات در کلان‌شهر اهواز ایجاد خواهد کرد.

جمال عالمی نیسی در جلسه شورای اجتماعی که امروز (۲۴ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از وضعیت منطقه عین ۲ اظهار کرد: این بررسی نشان می‌دهد که منطقه عین ۲ در چه آیتم‌هایی با چالش مواجه است. آماری که ارائه شده، حکایت از این دارد که در ارتباط با مسائل اجتماعی و مسائل بی‌سوادی، فرهنگی و اجتماعی که می‌توانند بحث عدالت اجتماعی را در پی داشته باشند، کم‌کاری شده است.

وی افزود: یقینا این کم‌کاری، مشکلات سیاسی، امنیتی و اجتماعی در پی خواهد داشت و بستری برای مشکلات در کلانشهر اهواز ایجاد خواهد کرد.

فرماندار اهواز با اشاره به انجام بررسی از سوی دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی گفت: این بررسی، مشکلات را نشان می‌دهد و باید نسخه درمان آن و راهکارها ارائه می‌شدند تا مشخص شود هدف ما از آسیب‌شناسی چیست و چه کاری باید انجام شود. در پی این اقدامات، باید پیشنهادها و راهکارها ارائه شوند و پیشنهادات به پروژه تبدیل شوند و دستگاه‌های اجرایی مسئول انجام اجرای این پروژه‌ها شوند.

منبع: ایسنا