[ad_1] خبرگزاری ایلنا: میثم میرزایی تدوینگر به تازگی آهنگ «جاده یک طرفه» اثر زنده‌یاد مرتضی پاشایی را بر تصاویری از فیلم سینمایی «قصر شیرین» آخرین ساخته رضا میرکریمی مونتاژ کرده و به این وسیله نماهنگی را تولید کرده است. «جاده یک طرفه» یکی از آثار مطرح زنده‌یاد مرتضی پاشایی است که آهنگسازی و تنظیم آن […]

[ad_1]

خبرگزاری ایلنا: میثم میرزایی تدوینگر به تازگی آهنگ «جاده یک طرفه» اثر زنده‌یاد مرتضی پاشایی را بر تصاویری از فیلم سینمایی «قصر شیرین» آخرین ساخته رضا میرکریمی مونتاژ کرده و به این وسیله نماهنگی را تولید کرده است.

«جاده یک طرفه» یکی از آثار مطرح زنده‌یاد مرتضی پاشایی است که آهنگسازی و تنظیم آن به عهده خودش بوده و ترانه ‌آن سروده مهرزاد امیرخانی است.

گفتنی است فیلم سینمایی «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی است و بازیگرانی چون حامد بهداد، ژیلا شاهی، یونا تدین، نیوشا علیپور در آن ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد و با نامزدی در هشت رشته، برنده دو سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن شد و در دومین جشنواره فیلم شانگهای نیز برنده سه جام طلایی در بخش اصلی شد.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
نماهنگی جدید با صدای مرتضی پاشایی

[ad_2]