[ad_1] خبرگزاری ایسنا: تیم ترامپ معتقد است، توافق صلح در خاورمیانه موسوم به «معامله قرن» ممکن است جایزه صلح نوبل را از آن ترامپ کند. پایگاه «والا»ی رژیم صهیونیستی گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به دلیل بلندپروازی‌هایش درباره رقابت‌های ریاست جمهوری در آمریکا در سال ۲۰۲۰ ممکن است در اعلام معامله قرن شتاب کند. […]

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: تیم ترامپ معتقد است، توافق صلح در خاورمیانه موسوم به «معامله قرن» ممکن است جایزه صلح نوبل را از آن ترامپ کند.

پایگاه «والا»ی رژیم صهیونیستی گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به دلیل بلندپروازی‌هایش درباره رقابت‌های ریاست جمهوری در آمریکا در سال ۲۰۲۰ ممکن است در اعلام معامله قرن شتاب کند.

دونالد ترامپ؛ نامزد دریافت جایزه صلح نوبل!

طبق اعلام این پایگاه، تحلیل‌گران معتقدند، ترامپ ممکن است بخش سیاسی این طرح را پیش از انتخابات پارلمانی اسرائیل اعلام کند که قرار است ۱۷ سپتامبر برگزار شود.

تحلیل‌گران می‌گویند، این اقدام ترامپ مربوط به جاه‌طلبی‌های او برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ است و او به یک دستاورد دیپلماتیک بزرگ نیاز دارد تا از رقبای دموکرات و رئیس جمهوری سابق متمایز شود.

والا نوشت: ترامپ به دو معامله آمریکا با کره شمالی یا ایران به منزله دستاورد احتمالی نگاه می‌کرد اما فرصت‌ها برای تحقق این معامله با پیونگ‌یانگ و تهران کاهش یافته است و به همین دلیل ترامپ تصمیم گرفت روی طرح معامله قرن متمرکز شود.

پایگاه مذکور در ادامه نوشت: تیم ترامپ معتقد است توافق صلح در خاورمیانه احتمالا جایزه صلح نوبل را از آن ترامپ می‌کند.

[ad_2]