[ad_1] خبرآنلاین: عباس نعمتی نویسنده سریال بوی باران گفت: آقای وحید جلیلی صحبت‌هایی کردند و گفتند بودجه «بوی باران» ۱۹میلیارد شده. بعد عدد را تغییر داده‌اند و نوشته‌اند ۱۵میلیارد تومان. پیشرفت‌شان را تحسین می‌کنم. یک مقدار دیگر تخفیف دهد مشتری می‌شویم و یک چندمیلیاردی کم کنند به عدد سریال می‌رسیم. من از ایشان خواهش می‌کنم […]

[ad_1]

خبرآنلاین: عباس نعمتی نویسنده سریال بوی باران گفت: آقای وحید جلیلی صحبت‌هایی کردند و گفتند بودجه «بوی باران» ۱۹میلیارد شده. بعد عدد را تغییر داده‌اند و نوشته‌اند ۱۵میلیارد تومان. پیشرفت‌شان را تحسین می‌کنم. یک مقدار دیگر تخفیف دهد مشتری می‌شویم و یک چندمیلیاردی کم کنند به عدد سریال می‌رسیم. من از ایشان خواهش می‌کنم اسناد و مدارکی را که درباره نفوذ بوی باران دارند به حراست سازمان صدا و سیما، وزارت اطلاعات یا اطلاعات سپاه که وظیفه ذاتی‌شان مبارزه با جیسون رضائیان‌ها و نفوذ است ارائه کنند. بالاخره ما باید یک فرقی بین یافته و بافته بگذاریم.

پاسخ نویسنده «بوی باران» به اظهارات وحید جلیلی

بعضی از این دوستان سال‌هاست جشنواره برگزار می‌کنند تا نیرو کشف کنند. کلی کلاس و دفتر و دستک و امکانات. یک سئوال هم من از این بزرگواران دارم کو آن فیلمنامه‌نویس‌هایتان که پرورش دادید که یک سریال بنویسند؟ آن سریال‌های الگو که این فیلمنامه‌نویسانی که قرار بود شما تربیت کنید کو؟

[ad_2]