ساعت کاری ادارات خوزستان از اول خرداد تا 18 خرداد از ساعت هفت صبح تا 13.30 دقیقه، و از 19 خرداد از هفت صبح تا 13 خواهد بود و شرکت های توزیع و برق منطقه ای خوزستان وظیفه دارند که بر اجرای صحیح این برنامه و کاهش مصرف برق نظارت داشته باشند.

استاندار خوزستان در نشست کمیته کنترل و کاهش پیک بار تابستان ۹۸ خوزستان  تصریح کرد: پایداری شبکه برق در سیلاب اخیر نشان از تلاش های شبانه روزی در مدت سیل و کارهای خوبی است که در گذشته در تقویت و به روزرسانی زیرساخت های برق صورت گرفته است.

غلامرضا شریعتی افزود: سال گذشته با وجود کاهش تولید نیروگاه های برق آبی به دلیل خشکسالی، با مدیریت مصرف و کاهش ساعات اداری شبکه برق استان پایدار بود و امسال نیز باید آن تجربه موفق را تکرار کنیم.

وی ادامه داد:: مصرف برق خوزستان در روز گذشته ۶ هزار و ۲۶۲ مگاوات بود و رشدی ۱۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان می دهد و این افزایش مصرف لزوم شروع اقدامات مدیریت مصرف و کاهش ساعات اداری برای حفظ پایداری شبکه برق را نشان می دهد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: به همین دلیل ساعت کاری ادارات خوزستان از اول خرداد تا ۱۸ خرداد از ساعت هفت صبح تا ۱۳٫۳۰ دقیقه، و از ۱۹ خرداد از هفت صبح تا ۱۳ خواهد بود و شرکت های توزیع و برق منطقه ای خوزستان وظیفه دارند که بر اجرای صحیح این برنامه و کاهش مصرف برق نظارت داشته باشند.