فاضلاب محله به محله دارد شهر را می گیرد/ آب های برگشتی سلامتی شهروندان را تهدید می کند
 فاضلاب محله به محله دارد شهر را می گیرد/ آب های برگشتی سلامتی شهروندان را تهدید می کند

این وضعیت برای مردم قابل تحمل نیست و بهداشت هم در زمینه آب های برگشتی هشدار جدی داده که سلامت شهروندان در خطر است..

عضو شورای شهر اهواز با هشدار در خصوص بحران آب شهر اهواز و برگشت فاضلاب، گفت: ایجاد سیل بند نباید ما را از مشکل آب اهواز و برگشت فاضلاب غافل کند و لازم است همه دستگاه هایی که توان دارند برای حفظ سلامتی شهروندان پای کار بیایند.

به گزارش کاوش، اسکندر لطفعلی زاده افزود: با توجه به مشکلات سیل و حجم آب ورودی به رودخانه، بحران آب اهواز از فاضلاب شروع شده و در حال حاضر در بعضی از محلات مخصوصا در پردیس، بهارستان، باغ شیخ و مرکز شهر تبدیل به یک دریاچه شده است.

وی با بیان اینکه این فاضلاب ها مشکلات زیست محیطی شدیدی در پی خواهد داشت، بیان کرد: این وضعیت برای مردم قابل تحمل نیست و بهداشت هم در زمینه آب های برگشتی هشدار جدی داده که سلامت شهروندان در خطر است.

عضو شورای شهر اهواز افزود: فاضلاب محله به محله دارد شهر را می گیرد و مقابله با آن ورود کلی همه سیستم ها را طلب می کند.

لطفعلی زاده تصریح کرد: به نظر شرکت آبفا توان مقابله را با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد برای رفع این معضل نداشته باشد و باید از نهادهای دیگر و حتی استان های دیگر درخواست کمک کند.

وی تاکید کرد: در هر صورت مشکلات دارد زیاد می شود و لازم است مردم را با صدور اطلاعیه هایی در جریان کیفیت آب برگشتی قرار دهیم و از آنها درخواست همکاری کنیم.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه اگر امروز کاری نکنیم و اطلاعیه های لازم را صادر نکنیم فردا با امراض در بین مردم مواجه خواهیم شد، درخواست کرد: همه دستگاه های به موضوع فاضلاب و برگشت آب حساس شوند و کمک کنند.

تمام/