امام جمعه خرمشهر خداحافظی کرد/ انتصاب موسوی فرد به عنوان نماینده ولی فقیه در خوزستان
امام جمعه خرمشهر خداحافظی کرد/ انتصاب موسوی فرد به عنوان نماینده ولی فقیه در خوزستان

امام جمعه خرمشهر گفت: از تک تک مردم شریف خرمشهر طلب حلالیت می‌کنم و امیدوارم اگر کوتاهی از بنده سر زده باشد، مردم و خانواده شریف خرمشهر از عمق جان در ماه مبارک رجب بنده را ببخشند. به گزارش کاوش و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز در جمع نمازگزاران، […]

امام جمعه خرمشهر گفت: از تک تک مردم شریف خرمشهر طلب حلالیت می‌کنم و امیدوارم اگر کوتاهی از بنده سر زده باشد، مردم و خانواده شریف خرمشهر از عمق جان در ماه مبارک رجب بنده را ببخشند.

به گزارش کاوش و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز در جمع نمازگزاران، اظهار کرد: شعار همیشگی من خدمت به مردم و طبقه ضعیف جامعه بوده است و تلاش کردم که در این مسیر حرکت کنم.

وی عنوان کرد: بنده به دنبال این بودم که در کنار ضعفای جامعه باشم و خطبه‌های نماز را همواره به گونه‌ای تنظیم کردم که صدای مظلومیت خرمشهر به مرکز کشور و گوش مسؤولان برسد تا مشکلات این مردم شریف حل شود.

امام جمعه خرمشهر گفت: البته هرگز ادعا نمی‌کنم که مشکلات مردم را حل کردم اما همیشه تلاش کردم که در این راه گام بردارم.

موسوی‌فرد عنوان کرد: بنده از تک تک مردم شریف خرمشهر طلب حلالیت می‌کنم و امیدوارم اگر کوتاهی از بنده سر زده باشد، مردم و خانواده شریف خرمشهر از عمق جان در ماه مبارک رجب بنده را ببخشند.

وی افزود: البته به این معنا نیست که بنده در هفته آینده خدمت مردم خرمشهر نباشم، اما ممکن است اتفاقاتی بیفتد و نعمت خدمتگذاری به مردم خرمشهر از من سلب شود.

امام جمعه خرمشهر گفت: امیدوارم با همدلی و اتحاد و اقدام جهادی مشکلات مردم آبادان و خرمشهر و در کل استان خوزستان با برگرفتن عدالت اجتماعی حل و رفع شود.

موسوی‌فرد در پایان گفت: افتخار می‌کنم که شیعه خوزستانی و خرمشهری هستم و مجددا از مردم خرمشهر عذرخواهی و طلب حلالیت می‌کنم.

بپس از استعفای آیت الله جزایری از امامت نماز جمعه اهواز و نمایندگی ولی فقیه در خوزستان برخی منابع آگاه از انتصاب امام جمعه خرمشهر در هفته جاری به عنوان امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خبر می‌دهند.