تردد خودرو‌های غیربومی در شهر‌های قرمز و نارنجی خوزستان، ممنوع
تردد خودرو‌های غیربومی در شهر‌های قرمز و نارنجی خوزستان، ممنوع

فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: به مدت ۷۲ساعت به خودرو‌های پلاک غیربومی مهلت داده شده بود که از شهر‌های قرمز و نارنجی استان خارج شوند. به گزارش کاوش اخبار، سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با خبر۲۳ شبکه خوزستان افزود: با پایان یافتن این مهلت، تمامی خودرو‌های غیربومی که در شهر‌های قرمز و نارنجی استان تردد […]

فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: به مدت ۷۲ساعت به خودرو‌های پلاک غیربومی مهلت داده شده بود که از شهر‌های قرمز و نارنجی استان خارج شوند.

به گزارش کاوش اخبار، سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با خبر۲۳ شبکه خوزستان افزود: با پایان یافتن این مهلت، تمامی خودرو‌های غیربومی که در شهر‌های قرمز و نارنجی استان تردد کنند، جریمه یک میلیون و ۵۰۰هزار تومانی می‌شوند.

وی ادامه داد: مشاهده‌های میدانی نشان می دهد که میزان تردد در محور‌های استان کاهش و خودرو‌های غیربومی در حال خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی استان می باشند و امیدواریم با ادامه این روند و همکاری همگانی شاهد قطع زنجیره بیماری کرونا باشیم.

شهرستانهای اهواز، کارون، ایذه، بهبهان، بندر ماهشهر، آبادان، دزفول، رامهرمز و شوشتر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

همچنین شهرستانهای اندیمشک، امیدیه، باغملک، خرمشهر، دشت آزادگان، شادگان شوشتر و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.