توسعه فضاهای ورزشی خوزستان
توسعه فضاهای ورزشی خوزستان

با حضور جمشید تقی‌زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ساختمان هیئت‌ها ورزشی خوزستان امروز به بهره بر داری رسید.

به گزارش کاوش اخبار، این ساختمان که به نام شهید وحید زمانی‌نیا نام‌گذاری شده است، از سال ۹۷ با اعتبار هزینه شده ۳۲۵ میلیون ریال به مدت ۲ سال در ورزشگاه تختی اهواز ساخته شد و امروز به بهره‌برداری رسید. زیربنای این ساختمان یک هزار و ۱۰۰ مترمربع است .

معاون وزیر ورزش در ادامه نیز به صورت ویدئو کنفرانس، زمین‌چمن مصنوعی ابوالعباس باغملک، زمین چمن مصنوعی جعفر آباد اندیکا و زمین‌چمن مصنوعی عین ۲ اهواز را افتتاح کرد.

همچنین در مراسمی با حضور تقی‌زاده در ورزشگاه تختی اهواز، لوازم و تجهیزات ورزشی به ورزش محلات اهدا شد.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان این‌که مشکل اعتباری در پایان طرح ورزشگاه شهید مجدیان دزفول نخواهیم داشت، گفت: وزیر ورزش دستور داده است که این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

جمشید تقی‌زاده امروز، در حاشیه بازدید از ورزشگاه در حال بازسازی مجدیان دزفول، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان تمهیدات بسیار خوبی اندیشیده است تا این ورزشگاه تا پایان سال به پایان برسد و در سفر آینده وزیر ورزش به خوزستان فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کند.

وی عصر امروز در حاشیه بازدید از چند طرح ورزشی شهرستان اندیمشک، در جمع خبرنگاران، با اشاره به بازدید از سالن کشتی پنج هزار نفری در حال ساخت اندیمشک اظهار کرد:این سالن باتوجه به اینکه دارای سه تخته تشک است، به عنوان یک پتانسیل خوب محسوب می‌شود که امیدواریم تا قبل از پایان دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، به ظرفیت‌ها و استعداد‌های شهرستان اندیمشک اشاره کرد و افزود: اندیمشک در سطح کشور به نام کشتی معروف است و به عنوان یکی از پایتخت‌های کشتی کشور به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه تکمیل زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهید قربانی نیازمند تامین اعتبار خوبی است اذعان کرد: این مجموعه سه هزار و ۵۰۰ نفری یکی از سازه‌های بسیار خوب و زیبا در حوزه استادیوم‌سازی است که مانند طرح‌های مشابه کشور‌های توسعه یافته خواهد بود.

تقی‌زاده اضافه کرد: وزیر ورزش و جوانان به‌زودی برای افتتاح پروژه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها به استان خوزستان و همچنین شهرستان اندیمشک سفر می‌کند.

طرح خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک در نوع خود در ایران بی نظیر است و از نظر امکانات و طراحی فضا‌های مورد نیاز جهت برگزاری مسابقات در یک کلاس جهانی قرار دارد.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: رسالت وزارت ورزش و جوانان حمایت از باشگاه‌داری است که خوشبختانه با حمایت ویژه وزیر ورزش نیز لایحه جامع باشگاه‌داری تدوین شد.

بیشتر بخوانید : طرح های ورزشی آماده اجرا در خوزستان+فیلم

سالن ورزشی ۲ هزار و ۵۰۰ نفری شهید سروندی اندیمشک در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به خوزستان به مدت ۲ روز خواهد بود.