محسن مدهنی جذب یکی از شرکت های پتروشیمی خوزستان می شود
محسن مدهنی جذب یکی از شرکت های پتروشیمی خوزستان می شود

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از جذب محسن مدهنی، دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان اهل خوزستان- که در شهرستان اندیمشک دستفروشی می کرد- در یکی از پتروشیمی های استان خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار، ارسلان غمگین صبح امروز، پنج شنبه ششم آذر ماه در حاشیه نشست صمیمی با محسن مدهنی دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان، اظهار کرد: پس از پخش کلیپ دستفروشی این قهرمان کشتی فرنگی جهان اهل خوزستان، مقام عالی وزارت برای دیدار و مرتفع کردن مشکل بیکاری او دستور ویژه صادر کرد که به سرعت این کار انجام شد.

وی افزود: امروز در نشستی با این قهرمان کشتی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و تماس های تلفنی با معاونان و مشاوران مقام عالی وزارت و تلاش ها و پیگیری ها در دو روز اخیر، به لطف خدا شرایط جذب این قهرمان ارزنده در یکی از پتروشیمی های خوزستان با دستور ویژه مقام عالی وزارت جناب دکتر شریعتمداری فراهم شد.

غمگین تاکید کرد: دستور لازم برای جذب این کشتی گیر خوزستانی اهل شهرستان اندیمشک توسط مقام عالی وزارت صادر شده و تنها طی مراحل اداری آن باقی مانده است که در ۴۸ ساعت آینده نهایی خواهد شد.