خواهان اتمام رویه غلط نشست های خبری گزینشی هستیم
خواهان اتمام رویه غلط نشست های خبری گزینشی هستیم

نشست های خبری گزینشی توسط روابط عمومی های ادارات و سازمان های استان خوزستان باید به اتمام برسد و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.


مدیر خانه مطبوعات خوزستان از پیگیری اتمام نشست های خبری گزینشی توسط ادارات و سازمان های استان خبر داد.

دکتر افشار پرویز بابادی در گفت و گو با خوزتاب با انتقاد از روابط عمومی ادارات و سازمان های خوزستان گفت: طی دیدار با سعید رضوانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان، ضمن گلایه جهت عدم دعوت از رسانه های مستقل خوزستان در جلسات و نشست های خبری، موضوع دعوت های گزینشی اخیر ادارات و سازمان های خوزستان از رسانه ها به بهانه کرونا را پیگیری کرده و ضمن گلایه جهت عدم دعوت از رسانه های منتقد خوزستان در جلسات خبر، به نمایندگی از تمام رسانه های استان خوزستان خواهان اتمام این رویه غلط شدیم.

وی گفت: رسانه های مستقل نقد منصفانه را رواج می دهند و حضور رسانه های منتقد در نشست های خبری باعث شفافیت عملکرد آن سازمان می شود.

پرویز بابادی گفت: پیشنهاد ما به مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که دعوت از خبرنگاران از طریق خانه مطبوعات استان خوزستان صورت پذیرد تا ضمن دعوت از رسانه های رسمی و دارای مجوز به صورت چرخشی، حضور تمام رسانه ها در نشست های مختلف امکان پذیر شود.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان در پایان گفت: نشست های خبری گزینشی توسط روابط عمومی های ادارات و سازمان های استان خوزستان باید به اتمام برسد و این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.