بلاتکلیفی در نفت آبادان، نگرانی هواداران و بی‌اطلاعی مسؤولان
بلاتکلیفی در نفت آبادان، نگرانی هواداران و بی‌اطلاعی مسؤولان

باشگاه صنعت نفت آبادان در ضعیف‌ترین دوران خود طی چندسال اخیر به‌سر می‌برد و هواداران آن نگران از آینده تیمشان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پس از اینکه علی عیسی‌زاده و متعاقب آن، اعضای هیأت‌ مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان از سمت خود استعفا دادند، این باشگاه عملاً وارد یکی از تاریک‌ترین دوران خود شد، به‌گونه‌ای که نه مسؤولی برای رسیدگی به وضعیت باشگاه وجود داشت و نه مدیری که بتواند در این فرصت طلایی تیم نفت را به آمادگی نسبی برای حضور در فصل آینده لیگ برتر برساند.

جدایی ۹ بازیکن صنعت نفت

با اعلام این خبر، چند بازیکن کلیدی این باشگاه که قرارداد خود را با نماینده آبادان پایان یافته می‌دیدند و انتظار بیش از حد برای مذاکره با مدیرانی که نام و نشانشان نامعلوم است، ممکن بود به آینده فوتبالی آنها لطمه وارد کند، این تیم را ترک کردند.

بر همین اساس، در ابتدا عیسی ‌آل‌کثیر که زمزمه پیوستن وی به پرسپولیس از میانه‌های فصل گذشته به گوش می‌رسید، سرانجام به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست و پس از وی، ناصر سالاری، میلاد جهانی، عبدالله ناصری، عقیل کعبی، رضا جبیره، سید محمد قریشی و حسین ساکی از جمع زردپوشان آبادانی جدا شدند.

همچنین خبرهایی مبنی بر پیوستن جعفر سلمانی، بازیکن جوان و بومی صنعت نفت آبادان به یک تیم پرتقالی به گوش می‌رسد که سرمربی آن، پائولو سرجیو سرمربی اسبق آبادانی‌ها است.

چتر حمایتی وزارت نفت فقط در حد حرف بوده است

اما در چند روز گذشته، خبرهایی مبنی بر توافق وزیر نفت برای قرار گرفتن این باشگاه آبادانی زیر چتر حمایتی این وزارتخانه تا سال آینده خبر منتشر شد، اما جزئیات این حمایت هنوز رسماٌ اعلام نشده و همچنان این باشگاه در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

روز شنبه نیز، تعدادی از هواداران نگران تیم صنعت نفت آبادان، با حضور در مقابل فرمانداری آبادان، در اعتراض به وضعیت مبهم تیم محبوب خود تجمع کردند.

فرماندار آبادان نیز در دیدار با نماینده هواداران عنوان کرد که پیگیری مشکلات این تیم، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های وی است.

وعده پیگیری مشکلات صنعت نفت در شورای تامین شهرستان

سیدزین‌العابدین موسوی با تشریح اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات این تیم، تأکید کرد: این موضوع در جلسه شورای تأمین به‌زودی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، خبرها در چند روز گذشته حکایت از واگذاری این تیم به پالایشگاه آبادان و حمایت این باشگاه از محل درآمدهای این کارخانه داشت که خبرنگار فارس در تماسی کوتاه با مدیرعامل این شرکت، موضوع را جویا شد و منصور امین نیز، از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد!

برخی دیگر از هواداران صنعت نفت آبادان نیز در اعتراض به تبلیغات دو نماینده آبادان با عنوان «گل طلایی» که در فضای مجازی منتشر شده بود، حسرت و افسوس را نتیجه نهایی این گل طلایی وکلای خود در مجلس شورای اسلامی پنداشتند.

نفت آبادان فقط ۲۰ روز برای تحول اساسی فرصت دارد

حال باید منتظر ماند و دید در فاصله کمتر از ۲۰ روز تا آغاز لیگ برتر فوتبال در فصل آینده، این باشگاه در چه زمانی هیأت مدیره و مدیرعامل جدید خود را خواهد شناخت و پس از آن، چقدر زمان برای انتخاب سرمربی و جذب بازیکن تخصیص داده خواهد شد، ضمن اینکه همچنان از تراز مالی و میزان بودجه‌ای که قرار بر تخصیص آن به این باشگاه پرطرفدار آبادانی است، خبری نیست.