اعلام حمایت شورای سیاستگذاری فعالان سیاسی اجتماعی بختیاری از شبیب جویجری
اعلام حمایت شورای سیاستگذاری فعالان سیاسی اجتماعی بختیاری از شبیب جویجری

شورای سیاستگذاری فعالان سیاسی_اجتماعی بختیاری استان خوزستان ضمن دعوت مردم حوزه انتخابیه اهواز به حضور پرشور در دور دوم انتخابات مجلس، از آنها خواست به شبیب جویجری رای بدهند. متن کامل این بیانیه که یک نسخه آن به کاوش ارسال شده است به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ […]

شورای سیاستگذاری فعالان سیاسی_اجتماعی بختیاری استان خوزستان ضمن دعوت مردم حوزه انتخابیه اهواز به حضور پرشور در دور دوم انتخابات مجلس، از آنها خواست به شبیب جویجری رای بدهند.

متن کامل این بیانیه که یک نسخه آن به کاوش ارسال شده است به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا» /نساء ۵۸

خداوند به شما فرمان میدهد که امانتها را به صاحبانش بدهید

مردم فهیم وولایی کلانشهراهواز

با سلام وادب وعرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)ویاران باوفایش وآرزوی قبولی عزاداری شما بزرگواران

حضور مردم عزیز در صحنه های مختلف خصوصا انتخابات از مصادیق بارز حفظ نظام است.
درشرایطی که بیش ازهرزمان دیگری استکبار جهانی و ضد انقلاب با بسیج نیروهای خود درتکاپوی شبه افکنی، سیاه نمایی و القای بی رغبتی مردم نسبت به انتخابات ونظام می باشند.
شرکت هرچه با شکوه تر و حداکثری درانتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار نظام اسلامی و مایه عزت و آبروی ملی ماست.
در همین راستا قوم بزرگ بختیاری در کنار دیگر اقوام خوزستان که جزیی از پیکره مردم عزیز ایران هستند و همواره درشرایط گوناگون انقلاب فعالانه و آگاهانه حضور داشته اند دراین مقطع هم که دشمنان با فشار حداکثری و ترفندهای شیطانی برای مشارکت ضعیف مردم با القای نا کارآمدی مسولان درتلاش هستند ما با الهام از ارواح مطهر شهدا خصوصا سردار بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی درتبعیت ازفرامین رهبر معظم انقلاب جهت ساخت مجلسی انقلابی وکارآمد با حضور حداکثری درپای صندوق رای حاضر خواهیم شد تابتوانیم دین خود را به انقلاب شکوهمندمان ایفا نماییم.

در۲۱شهریور می بایست نقش غیر قابل انکار مردم در اداره کشور به رخ جهانیان کشانده شود.
در۲۱ شهریور می بایست اعتلای مردم سالاری دینی و نقش سازنده تک تک مردم در سرنوشت کشور، مجامع بین المللی را به تحیر وادارد.
در۲۱شهریورمی بایست همدلی و همزبانی اقوام خوزستان برای خلق حماسه ای ماندگار درتاریخ این مرزوبوم ثبت گردد.
*در۲۱ شهریور قوم بختیاری، انتخابات که یک نماد اصیل در حوزه ی جمهوریت و مهم ترین ابزار برای تصمیم سازی در یک نظام اسلامی است را به منصه ظهور خواهد رساند و حماسه ای پربار در جهت شتاب به سوی پیشرفت کشور را با شور و شعور عملی خواهند کرد.

۲۱شهریور روز تجلی وحدت اقوام خوزستان برای دمیدن جان تازه در رگ های مجاهدان مقاومت در سراسر عالم است و سرانجام ۲۱شهریور یعنی اعلام بیعت قوم ولایتمدار بختیاری بامقتدای خود برای حضور چشمگیر در انتخابات.
بنابراین در ۲۱ شهریور کاندیدایى که در «تعهد به مبانى و ارزش‏هاى اسلامى»، «التزام به قانون اساسى» و اصل مترقی ولایت فقیه با در نظرگرفتن مصالح عالی نظام، حفظ عزت، استقلال، امنیت و آرامش کشور و پرهیز از تنش و اختلاف، رفع مشکلات اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم شریف خوزستان را با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دهد رای خواهیم داد واو کسی نیست جز فرزند برومند خوزستان دکتر شبیب جویجری.

دبیرخانه ی شورای سیاستگذاری فعالان سیاسی_اجتماعی بختیاری استان خوزستان