بهسازی آسفالت 62 کیلومتر از راه های منتهی به مسجدسلیمان
بهسازی آسفالت 62 کیلومتر از راه های منتهی به مسجدسلیمان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: عملیات بهسازی آسفالت در 62 کیلومتر از راه های منتهی به مسجدسلیمان انجام می شود.

به گزارش کاوش، محمد جولانژاد اظهار کرد: عملیات بهسازی آسفالت در 62 کیلومتر از راه های منتهی به مسجدسلیمان با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام می شود که این پروژه ها شامل 4 پروژه از اهواز تا این مسجدسلیمان است و دیگر پروژه ها در محورهای شوشتر -مسجدسلیمان، اندیکا -مسجدسلیمان، هفتکل- مسجدسلیمان و لالی- مسجدسلیمان تعریف شده اند.

وی عمده عملیات های انجام شده در این محورها را لکه گیری، درز گیری، چیپ سیل، فوگ سیل، بازیافت سرد و شانه سازی برشمرد و افزود: محور ایذه-دهدز نیز از جمله مسیرهایی است که طی سال های گذشته به لحاظ زیرساختی با مشکلات زیادی مواجه بودند اما طی ماه های اخیر با تخصیص 25 میلیارد تومان اعتبار در قالب 4 قرارداد، 25 کیلومتر بهسازی آسفالت آن در حال اجراست و تا چندماه آینده شاهد بهبود وضعیت آسفالت در محور یاد شده خواهیم بود.

جولانژاد اذعان کرد: 2 هزار و 100 کیلومتر راه شریانی در استان داریم که 80 درصد بار ترافیکی خوزستان از این راه ها عبور می کند؛ با اتمام پروژه های تعریف شده تا چند ماه آینده، 90 درصد مشکل خرابی های شدید موجود در راه های شریانی استان رفع خواهد شد.​