اخبار عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی
اخبار عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی
یک منبع آگاه اعلام کرد که حمله ایران در چند مرحله طراحی شده و در هر مرحله به اقتضای شرایط شدیدتر از مرحله قبل خواهد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شروع عملیات گسترده پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی به دنبال تجاوز اسرائیلی ها به کنسولگری ایران در دمشق، از دقایقی قبل موشک های ایران بر اهداف از پیش تعیین شده در سرزمین های اشغالی اصابت کرد.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از خبرگزاری فارس،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حملات گسترده ای علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کرد.بر این اساس در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعات بامداد امروز ( یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیاتی در سرزمین های اشغالی آغاز کرد.

عبور پهپادها از عراق به سوی سوریه و اردن

منابع ایرانی اعلام کردند که؛ پهپادهای ایرانی شروع به عبور از حریم هوایی عراق کردند و به سوریه و اردن نزدیک شدند.

شلیک پهپاد از نقاط دیگر غیر از ایران به سوی اسرائیل

تلویزیون اسرائیل ادعا کرد که همزمان از جبهه‌های دیگر پهپادهایی به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است. اخبار تایید‌نشده حکایت از شلیک پهپاد از سوی یمن نیز دارد.

سپاه پاسداران: شلیک و اصابت موفق ده‌ها موشک و پهپاد به سرزمین‌های اشغالی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.در این اطلاعیه آمده است که در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

منبع آگاه: اردن در صورت همکاری با رژیم صهیونیستی هدف بعدی خواهد بود
یک منبع آگاه در نیروهای مسلح: نیروهای نظامی کشورمان با دقت تحرکات اردن در جریان حمله تنبیهی رژیم صهیونیستی را تحت رصد دارند و در صورت مشارکت در اقدام احتمالی، هدف بعدی خواهند بود. هشدارهای لازم پیش از عملیات، به اردن و کشورهای منطقه داده شده است.

حمله ایران در چند مرحله طراحی شده است

یک منبع آگاه اعلام کرد که حمله ایران در چند مرحله طراحی شده و در هر مرحله به اقتضای شرایط شدیدتر از مرحله قبل خواهد بود.

شهردار حیفا حالت فوق‌العاده اعلام کرد
با آغاز پاسخ نظامی ایران به اسرائیل، شهردار حیفا حالت فوق‌العاده در این شهر اعلام کرد.

آسمان غزه خالی از پرنده‌های اسرائیلی

منابع فلسطینی می‌گویند برای اولین بار از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) آسمان غزه به‌دلیل حملۀ ایران به اسرائیل از پهپادها و جنگنده‌های اسرائیلی خالی شده است.

حملۀ پهپادهای انتحاری حزب‌الله به گنبد آهنین

منابع خبری اعلام کردند که حزب‌الله لبنان با پهپادهای انتحاری سامانه‌های گنبد آهنین اسرائیل در تل‌نعمه را هدف قرار داده است.

وزرای صهیونیست به پناهگاه فرار کردند
رسانه‌های عبری خبر دادند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در زیرزمین وزارت جنگ این رژیم و در پناهگاه تشکیل جلسه می‌دهد.

شلیک ده‌ها راکت از لبنان به‌سمت شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که ده‌ها راکت از لبنان به سمت منطقه «الجلیل الاعلی» شلیک شده است.همزمان صدای انفجارهای مهیب در این منطقه گزارش شده است.

حملۀ مقاومت عراق به مقر پدافند هوایی اسرائیل در جولان اشغالی
مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین، در واکنش به تجاوز اسرائیل ساعت ۰۰:۳۵ بامداد پدافند هوایی و موشکی اسرائیل در پادگاه کیلع در جولان اشغالی سوریه را با ده‌ها راکت هدف قرار داده است.

دومین بیانیه صادر شد؛ هشدار سپاه به دولت آمریکا درباره هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی امریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

اصابت موشک های ایران به اهدافی در سرزمین های اشغالی

بر اساس تصاویر منتشر شده در رسانه های مختلف موشک های ایران از دقایقی قبل به اهداف از پیش تعیین شده در سرزمین های اشغالی اصابت کردند.

یک منبع آگاه: همه اهداف حمله به صهیونیست‌ها، نظامی بوده است

یک مقام نظامی دست اندرکار حمله موشکی امشب ایران به اسرائیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد: همه اهداف موشکی و پهپادی عملیات ایران در مناطق اشغالی، نظامی بوده است.

بی بی سی فارسی: تایید وقوع انفجار در صحرای نقب اسرائیل

بی بی سی که قبلا منکر اصابت‌های سپاه پاسداران شده بود به نقل از شبکه تلویزیونی آی۲۴ اسرائیل گزارش کرده که در صحرای نقب انفجاری صورت گرفته است.

گوترش خواستار ترک فوری مخاصمه شد

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل «حمله گسترده» ایران به رژیم صهیونیستی را «تشدید جدی تنش‌» توصیف کرد و خواستار «ترک فوری این مخاصمه‌ها» شد. او گفت: «نه منطقه نه دنیا توان جنگی دیگر را ندارند.»

گفت‌وگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو

رسانه‌های صهیونیستی از گفت‌وگوی تلفنی میان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خبر دادند.

‌رسانۀ اسرائیلی: بایدن از اسرائیل خواست به حمله ایران پاسخ ندهد

پایگاه اسرائیل تودی گزارش داد رئیس‌جمهور آمریکا از اسرائیل خواسته به حمله ایران پاسخ ندهد.

دردسر بزرگ صهیونیست‌ها برای دروغ‌گویی دربارۀ موفقیت پدافندشان

در حالی که صهیونیست‌ها به‌شدت تلاش می‌کنند نشان دهند که پدافندشان توانسته تعداد زیادی از موشک‌های ایرانی را رهگیری کند، اکنون با یک دردسر جدی مواجه شده‌اند؛ فیلم‌هایی که شهروندان فلسطینی از اصابت موشک‌ها تهیه و منتشر کرده‌اند.

ضربات پی‌درپیِ موشک‌های خیبرشکن به پایگاه صهیونیستی رامون

موشک‌های خیبرشکن ضربات پی‌درپیِ را به پایگاه صهیونیستی رامون وارد کردند.

اولین شب آرامش غزه

خبرنگار اهل غزه: برای اولین‌بار در ۱۹۰ روز گذشته بدون غرش هواپیماها بالای سرمان، می‌توانیم بخوابیم.

۸۰ پهپاد دیگر در راه فلسطین اشغالی

شبکۀ المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد که حدود ۸۰ پهپاد دیگر در راه هستند و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ساعت آینده به فلسطین اشغالی برسند.

حزب‌الله ۳ پایگاه ارتش اشغالگر را موشک‌باران کرد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پایگاه‌های «نفح»، «یردن» و «کیلع» در جولان اشغالی را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است.

پایگاه هوایی نواتیم از مدار خارج شد

شبکهٔ المنار به نقل از منابعی ویژه گزارش داد دست‌کم ۱۵ موشک مستقیما به پایگاه هوایی «نواتیم» در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است.براساس این گزارش پایگاه نواتیم به‌شدت آسیب دیده و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

سی‌ان‌ان: بایدن به نتانیاهو گفت در عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نمی‌کند
یک مقام ارشد دولت آمریکا به شبکهٔ سی‌ان‌ان گفت: بایدن در تماس تلفنی بعد از حملات ایران برای نتانیاهو روشن کرد که واشنگتن در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد.
اذعان اسرائیل به انتقال ۱۲ مجروح به بیمارستان
سخنگوی بیمارستان «سوروکا» در فلسطین اشغالی اعلام کرد در حمله ایران به مناطق جنوبی ۱۲ مجروح به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

یک مقام نظامی آمریکا نیز به شبکه «الجزیره» گفت در حال ارزیابی اولیه خسارات وارده به اسرائیل در حمله ایران هستیم.

کارشناس بی‌بی‌سی فارسی: نمی‌شود انکار کرد که این یک حملۀ تاریخی به اسرائیل بود که هیبت آن را از بین برد

نمی‌شود انکار کرد که این یک حملۀ تاریخی به اسرائیل بود که هیبت آن را از بین برد
طراحی این عملیات فراتر از تصورات و انتظارات