کلنگ‌زنی‌ها واقعی است یا هزینه‌ تراشی برای نماینده بعد؟
کلنگ‌زنی‌ها واقعی است یا هزینه‌ تراشی برای نماینده بعد؟
در روزهای باقیمانده در دوره مسئولیت نماینده فعلی منطقه بنا است چند خبر از اقدامات انجام نشده منتشر شود و آیا این خبرها واقعی یا تنها برای کارنامه‌سازی است؟

اخیرا رسانه‌های نزدیک به عبدالله ایزدپناه نماینده فعلی مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات مجلس دوازدهم رقابت را به فرشاد ابراهیم‌پور باخت، خبری مبنی بر عیدی بزرگ ایزدپناه به مردم منطقه منتشر کرده‌اند که در آن گزارش شده که با پیگیری‌های نماینده پنج پروژه مهم در حوزه انتخابیه کلنگ زنی می‌شوند که از جمله آنها کلنگ زنی شهرک صنعتی شهرستان صیدون و کلنگ زنی شهرک صنعتی شهرستان دزپارت است.

یکی از فعالین رسانه‌ای منطقه با ارسال یادداشتی به پایگاه خبری کاوش اخبار در خصوص خبر منتشر شده و عملکرد عبدالله ایزدپناه، با طرح این موضوع که این اقدامات تنها فعالیت رسانه‌ای و کارنامه‌سازی و هزینه‌تراشی برای نماینده بعد است با طرح این سوال که چرا این اقدامات در طول چهار سال گذشته انجام نشده که امروز به ثمر بنشیند چند سوال دیگر نیز مطرح کرده است که در ادامه آمده است.

در خصوص کلنگ‌زنی شهرک صنعتی صیدون، زمین تخصیص یافته به شهرک صنعتی صیدون در کجا و چه مختصاتی قرار دارد و آیا این زمین که متراژ کمی هم نباید داشته باشد در حال حاضر خریداری شده و اگر از زمین‌های اراضی ملی و دولتی است آیا مجوزهای مربوطه اخذ شده و اگر اخذ شده سند و مجوز لازم چرا منتشر نمی‌شود؟

در مورد کلنگ‌زنی شهرک صنعتی شهرستان دزپارت نیز همین سوالات و اخذ مجوز‌های لازم از سازمان محیط زیست و دیگر نهادهای مربوطه قابل طرح است.

البته سوال جدی‌تر این است که در روزهای باقیمانده در دوره مسئولیت نماینده فعلی منطقه بنا است چند خبر از اقدامات انجام نشده منتشر شود و آیا این خبرها واقعی یا تنها برای کارنامه‌سازی است و در پشت این خبرها که در نهایت ممکن است با یک کلنگ‌زنی صوری نیز همراه باشد یک سناریو و هزینه‌سازی برای نماینده منتخب مجلس دوازدهم طراحی شده که اگر مجوزی مثلا برای ایجاد شهرک صنعتی گرفته شود بگویند که این مجوز مربوط به نماینده قبل است و یا مثلا بگویند با وجود آنکه در دوره قبل کلنگ‌زنی صورت گرفته اما شهرک‌های صنعتی آغاز به کار نکرده‌اند که این از کم‌کاری و ضعف نماینده است.

این در واقع یک بازی برد_ برد برای نماینده فعلی است که در هر حالت از الان بگویند نماینده منتخب دوازدهم ( فرشاد ابراهیم‌پور) که با رای معناداری هم راهی مجلس شده نه تنها اقدامی نکرده بلکه مجوزهای اخذ شده در دوره نماینده سابق را نیز خوابانده است.

در واقع سوال اصلی از عبدالله ایزدپناه نماینده فعلی این بوده که اگر این اقدامات واقعی است چرا آنها را کمی زودتر انجام نداده‌اید که مردم با لمس اثرات این اقدامات به شما رای بدهند که حداقل در حوزه انتخابیه با یک رای معنادار نفر سوم نشوید؟