نماز عید سعید فطر در اهواز و دیگر مناطق استان خوزستان اقامه شد
نماز عید سعید فطر در اهواز و دیگر مناطق استان خوزستان اقامه شد
پیش از اقامه نماز عید فطر دعای روح بخش ندبه قرائت شد و مومنان تعجیل در فرج امام زمان (عج) را از خداوند منان خواستار شدند.

نماز عید سعید فطر صبح چهارشنبه در نخستین روز از ماه شوال و پس از یک ماه بندگی و عبادت روزه‌داران در ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم اهواز و دیگر مناطق خوزستان اقامه شد.

به گزارش‌کاوش اخبار به نقل از ایرنا، نماز عید سعید فطر در اهواز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) در اهواز با حضور اقشار مختلف مردم اقامه شد.

همچنین پیش از اقامه نماز عید فطر دعای روح بخش ندبه قرائت شد و مومنان تعجیل در فرج امام زمان (عج) را از خداوند منان خواستار شدند.

نماز عید سعید فطر همزمان با مرکز استان در تمام شهرستان‌های استان خوزستان اقامه شد.

پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان نیز به منظور تردد آسان‌تر مومنان برای حضور در آیین نماز عید فطر محدودیت های ترافیکی را در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز عید فطر در اهواز اعمال کرد.

پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان نیز صندوق‌هایی برای دریافت زکات فطره نمازگزاران و نیز در مساجد و مسیر منتهی به محل‌های اقامه نماز عید فطر مستقر کردند.

بر اساس استفتا از رهبر معظم انقلاب در خصوص زمان پرداخت فطریه، نظر معظم له به این شرح است: پس از اثبات حلول ماه شوال فرد می تواند آن را کنار بگذارد. اگر نماز عید فطر می خواند، بنا بر احتیاط واجب باید پیش از نماز زکات فطریه را پرداخت کند یا کنار بگذارد و اگر نماز عید نمی‌خواند، تا ظهر روز عید فطر مهلت دارد.