یعقوب دانشی مدیر امور مالی و ذیحساب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان شد
یعقوب دانشی مدیر امور مالی و ذیحساب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان شد
با حکم مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان یعقوب دانشی به عنوان مدیر امور مالی و ذیحساب این شرکت منصوب و معارفه شد.

با حکم مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان یعقوب دانشی به عنوان مدیر امور مالی و ذیحساب این شرکت منصوب و معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، در نشستی که با حضور علی اسدی مدیرعامل و مدیران این شرکت، امید احمدی نماینده وزیر مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان و سید طاهر موسوی راد معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین خوزستان برگزار شد، یعقوب دانشی به عنوان مدیر امور مالی و ذیحساب منصوب و از تلاش‌های چندین ساله علی امینی در این مسئولیت قدردانی به عمل آمد و وی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور مالی منصوب شد.

از جمله وظایف مدیر امور مالی و ذیحساب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان می‌توان به انجام وظایف و اختیارات به عنوان  ذیحساب وزارت اقتصاد و امور دارائی بر اساس قوانین و مقررات مالی و ذیحسابی، نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌های مالی، و سیستم متحدالشکل حسابداری وزارت نیرو و استانداردهای مالی، تعیین و پیشنهاد اهداف اصلی و اساسی مدیریت مالی در چارچوب رسالت شرکت، تهیه صورت‌های مالی میان دوره‌ای و سالیانه جهت ارسال به مدیریت شرکت و مراجع ذیصلاح و همچنین تهیه تراز ماهیانه حساب‌ها و دفاتر قانونی و تنظیم و پیشنهاد بودجه مدیریت مالی و نظارت و تایید درخواست وجوه از خزانه و تنظیم و اجرای تسهیم نقدینگی شرکت در چارچوب بودجه نقدی، اشاره کرد.

در همین رابطه سید رحمت‌الله اکرمی خزانه‌دار کل کشور نیز در حکمی انجام امور ذیحسابی شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان را به یعقوب دانشی محول کرده است.

بر اساس این گزارش، یعقوب دانشی پیش از این مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره‌وری بوده و رئیس اداره رسیدگی به حساب‌ها در امور مالی را نیز در کارنامه دارد. وی همچنین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است.