حزب اعتدال و توسعه خوزستان در چهار حوزه انتخابیه لیست داد
 حزب اعتدال و توسعه خوزستان در چهار حوزه انتخابیه لیست داد
از حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه "محمد هادی‎قنوات"، "فاضل خمیسی" و "فاضل عببات" مورد حمایت این جریان سیاسی هستند.

حزب اعتدال و توسعه طی اطلاعیه‌ای داوطلبان مورد حمایت خود در چهار حوزه انتخابیه استان خوزستان را اعلام کرد.

به گزارش کاوش اخبار در بخشی از اطلاعیه حزب اعتدال و توسعه خوزستان با اشاره به ذکر نام نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آمده است؛ از حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه “محمد هادی‎قنوات”، “فاضل خمیسی” و “فاضل عببات” مورد حمایت این جریان سیاسی هستند.

همچنین از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر “هدایت الله شاهینی”، حوزه انتخابیه دزفول “سید احمد آوایی” و از حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری نیز “کیخسرو چنگلوایی” مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه هستند.

حزب اعتدال و توسعه پیش از این در این اطلاعیه بیان کرد؛ با گذشت بیش از چهار دهه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و علی رغم همه خدماتی شایانی که در طول این سال‎ها به این استان محروم تعلق گرفته اما باز هم در این زمان در اکثر مناطق استان محرومیت‎های وسیعی سیمای خوزستان را غمگین کرده است.

در ادامه‌ این اطلاعیه همچنین یادآور شد؛ شهروندان خوزستانی از لحاط زیست محیطی در شرایط به سر می‎برند که همین مسئله باعث شده تا شاهد مهاجرت هم استانی‌‎های خود به سایر مناطقی باشیم که از لحاظ آب و هوایی در شرایط بهتری به سر می‌برند.

حزب اعتدال و توسعه ضمن تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید به دنبال ایده‌‎ها و راهکارهای قانونی در راستای افزایش کیفیت زندگی مردم در استان باشند یادآورشد؛ متاسفانه تاکنون شاهد نمود حقیقی این مسئله در مجلس شورای اسلامی نبوده‎ایم.

در بخش دیگری از اطلاعیه حزب اعتدال و توسعه استان خوزستان بر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حمایت از افراد شایسته، متخصص و مردم‎دار تاکید شد.

این جریان سیاسی صندوق آراء را بهترین راه‌‎حل جهت تحقق خواسته‌‎ها و پیگیری مطالبات مردمی اعلام کرد و در ادامه این‌اطلاعیه آمده است: از همین رو حزب اعتدال و توسعه خوزستان از زمان شروع پیش ثبت‌نام ها تاکنون، قدم به قدم با کاندیداهای حوزه انتخابیه استان رایزنی‌‎های مداوم داشته و در نهایت تعدادی‌ از کاندیداهای مورد نظر را مورد حمایت خود قرار داده است؛ باشد که مردم متدین، انقلابی و رنج کشیده خوزستان با مشارکت حداکثری بتوانند افراد مورد اعتماد خود را روانه مجلس کنند.

  • منبع خبر : ایرنا