رسانه و هنرمند دغدغه‌مند نمی‌تواند نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشد
رسانه و هنرمند دغدغه‌مند نمی‌تواند نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشد
دو انتخابات بسیارمهم، سرنوشت‌ساز و اثرگذار را در پیش داریم که رسانه و هنرمند دغدغه‌مند نمی‌تواند نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در اسفندماه دو انتخابات بسیارمهم، سرنوشت‌ساز و اثرگذار را در پیش داریم که رسانه و هنرمند دغدغه‌مند نمی‌تواند نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد.

به گزارش کاوش اخبار به نقل از خبرنگار تسنیم از دزفول، مجید منادی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مدیران انجمن‌های هنری شهرستان دزفول، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: فرق بین انتخاب و عدم انتخاب، و فرق بین انتخاب خوب و انتخاب بد و اینکه برای یک شهر ممکن است چه سرنوشتی را رقم بزند، باید برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه عدم مشارکت مساوی با انتخاب بد است، خاطرنشان کرد: آن کسی که انتخاب نمی‌کند، درواقع دارد انتخاب می‌کند که ضعیف‌ترین و ناکارآمدترین آدم‌ها را بر سرنوشت خود، خانواده و همشهریانش مسلط کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: تشویق و شرکت در انتخابات تکلیفی به گردن ماست و ما اهالی رسانه و هنر باید این را به گوش مردم برسانیم. این تفکر نادرست است که اگر من در انتخابات شرکت نکنم، باعث انتخاب نشدن نماینده می‌شود؛ بلکه نماینده انتخاب می‌شود و درصورت انتخاب بد، چه اتفاقی که برای یک شهر خواهد افتاد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مساله عدالت فرهنگی و هنری صورت گرفته، و به استان‌ها توجه ویژه شده است. در خوزستان هم همین رویکرد وجود داشته است و ما در بازدید از شهرهای مختلف استان، دغدغه‌ها را شنیده، و مشکلات و نیازها را شناسایی کرده‌ایم.

منادی در ادامه با بیان اینکه دزفول یک شهر ملی است و ظرفیت عظیم هنرمندان را دارد؛ اظهار کرد: در بازدید مجددی که امروز از مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول داشتیم، حل مشکل سرمایش این مجتمع در اولویت قرار گرفته که باید پیگیری شود. صندوق اعتباری هنر ۳۰ طرح حمایتی را ارائه می‌کند. این صندوق در استان خوزستان قریب به ۱۰ هزار نفر عضو دارد.