افزایش آلاینده‌ها و وقوع مه وضعیت جوی خوزستان
 افزایش آلاینده‌ها و وقوع مه وضعیت جوی خوزستان
جوی نسبتا پایدار و همراه با مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و در شهرهای صنعتی افزایش آلاینده‌ها تا پایان هفته در استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: جوی نسبتا پایدار و همراه با مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و در شهرهای صنعتی افزایش آلاینده‌ها تا پایان هفته در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه زاری بیان کرد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی، طی امروز آسمان بیشتر نقاط استان صاف تا قسمتی ابری و پدیده غالب مه رقیق به ویژه در نوار شرقی استان خواهد بود.

وی افزود: همچنین با عبور موج ضعیفی از فراز استان، احتمال ابرناکی و بارش‌های پراکنده در مناطق شمالی، شمال شرقی، شرقی و ارتفاعات استان دور از انتظار نیست. سپس تا پایان هفته نوسانات محسوس دمایی پیش‌بینی نمی‌شود.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دزفول با ۲۲.۵ و ایذه با چهار درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۹.۸ و حداکثر ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اواخر آذرماه با توجه به آلودگی هوا مدارس سه نقطه از استان تعطیل شد و تعداد زیادی از افراد با علائم تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کردند.