شهردار اهواز با آگاهی و آزادی کامل انتخاب شد/ نباید با ایجاد تنش روح و روان شهروندان را آزرده کنیم
شهردار اهواز با آگاهی و آزادی کامل انتخاب شد/ نباید با ایجاد تنش روح و روان شهروندان را آزرده کنیم
در خدماتی که به شهروندان ارائه شده قطعاً کمی و کاستی‌هایی وجود داشته و نباید با ایجاد تنش، روح و روان آن‌ها را آزرده کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهوای با اشاره به آزادی و آگاهی کامل هنگام انتخاب شهردار، گفت: امروز شهروندان اهوازی نیازمند کار،آرامش و خدمت مضاعف هستند، هر عاملی که آرامش جامعه را بر هم زند و مانع پیش بردامور عمرانی و خدماتی شهر شود خلاف منویات مقام معظم رهبری و باعث ترویج روح ناامیدی در جامعه می‌شود.

به گزارش کاوش اخبار حجت‌اله زارع زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: جامعه از مدیران آرامش و کار می‌خواهد در واقع شهروندان نه حوصله تنش را دارند و نه توقعی برای ایجاد تنش دارند، هر کسی که این مقوله‌ها را رعایت نکند و به تنش دامن بزند قطعاً در برابر مردم و رأی که به وی داده شده مسئول است و باید پاسخگو باشد.

وی افزود: در خدماتی که به شهروندان ارائه شده قطعاً کمی و کاستی‌هایی وجود داشته و نباید با ایجاد تنش، روح و روان آن‌ها را آزرده کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در مرداد ماه ۱۴۰۰ جمیع شرایط رضا امینی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در سلامت کامل عقلی و هوشیاری روح و روان وضعیت ایشان را بررسی و بدون هیچ‌گونه فشار و رایزنی هرکدام آزادانه رأی مستقل خود را دارد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه فشار و رایزنی برای انتخاب رضا امینی به عنوان شهردار وجود نداشت، ادامه داد: هیچکدام از اعضا به خاطر دیگری به ایشان رأی نداد و رأی داده شده از روی آگاهی لازم بود و اگر همکاری از روی ناآگاهی رأی داده است به خود مربوط می‌شود چرا که ما از درون افراد خبر نداریم.

زارع زاده تاکید کرد: امروز مردم و شهروندان اهوازی نیازمند کار، آرامش و خدمت مضاعف هستند و هر عاملی که آرامش جامعه را بر هم زند و مانع پیش برد امور عمرانی و خدماتی شهر شود خلاف منویات مقام معظم رهبری و باعث ترویج روح ناامیدی در جامعه می‌شود.