سامانه بارشی در خوزستان تقویت می‌شود
سامانه بارشی در خوزستان تقویت می‌شود
از فردا به دلیل ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی، کاهش محسوس دما و با توجه به رطوبت موجود، کاهش دید ناشی از مه یا مه رقیق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در استان تا فردا خبر داد.

به گزارش کاوش اخبار محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگویی رسانه‌ای، اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز به تدریج شاهد تقویت سامانه بارشی به صورت رگبار، رعد و برق و وزش باد متوسط تا نسبتا شدید به تناوب تا اواخر روز پنجشنبه خواهیم بود.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و مرکز استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود. بارش در ارتفاعات به صورت برف و در مناطق مستعد نیز بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

سبزه‌زاری ادامه داد: از فردا به دلیل ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی، کاهش محسوس دما و با توجه به رطوبت موجود، کاهش دید ناشی از مه یا مه رقیق مورد انتظار است.

وی افزود: شمال خلیج فارس نیز تا اواخر روز جمعه مواج و تا اواخر روز پنجشنبه در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بهبهان با ۲۹.۴ و ایذه با ۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۲.۸ و ۲۷.۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.