آغاز اولین رقابت رسانه‌های خوزستان در “جام رسانه امید”
آغاز اولین رقابت رسانه‌های خوزستان در “جام رسانه امید”
محتواهای تولید شده اصحاب رسانه خوزستان به مدت ۲۴ ساعت در سطح رسانه‌های استان منتشر می‌شود و نتایج در سه تا پنج روز آینده مشخص خواهد شد.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان با اشاره به آغاز رقابت رسانه‌های استان در جام رسانه امید گفت: می‌خواهیم رسانه‌ها را به یک جبهه واحد برسانیم.

به گزارش کاوش اخبار، سجاد بهمئی امروز، ۱۶ آذرماه در آیین برگزاری جام رسانه امید در اهواز، ایده برگزاری این جام از خوزستان است؛ ایده با رئیس بسیج رسانه کشور در میان گذاشته شد و با توجه به موافقت وی، طرح این برنامه به صورت ملی در سطح استان‌ها نیز منتشر و در برخی استان‌ها برگزار شد اما با توجه به این که این ایده آن برای خوزستان است، تصمیم گرفته شد برنامه به این شکل برگزار شود تا همه اصحاب رسانه در تولید محتوا با هم رقابت کنند.

 رئیس بسیج رسانه خوزستان با اشاره به برگزاری جام امید رسانه در سه محور و با مشارکت حداکثری رسانه‌ها، گفت: هدف این است رسانه‌ها را به یک جبهه واحد برسانیم تا در زمان بحران‌ها حرفی برای گفتن داشته باشیم و در مقابل رسانه معاند، آفند رسانه‌ای انجام دهیم.

وی افزود: در این برنامه محتواهای تولید شده اصحاب رسانه خوزستان به مدت ۲۴ ساعت در سطح رسانه‌های استان منتشر می‌شود و نتایج در سه تا پنج روز آینده مشخص خواهد شد.

بهمئی همچنین بر لزوم تلاش اصحاب رسانه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و نیز گام بر داشتن اصحاب رسانه در راستای عملی شدن جهاد تبیین، تاکید کرد.

  • منبع خبر : ایسنا