مردم اهواز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند
مردم اهواز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند
شرکت‌کنندگان روز جمعه در این راهپیمایی که از مصلی امام خمینی(ره) اهواز آغاز شد و تا چهار راه آبادان ادامه داشت؛ انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

قشار مختلف مردم اهواز از اقوام و عشایر، بانوان، کودکان و همچنین تعدادی از مسئولان پس از اقامه نماز جمعه این هفته اهواز با راهپیمایی و سر دادن شعار، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش کاوش اخبار، شرکت‌کنندگان روز جمعه در این راهپیمایی که از مصلی امام خمینی(ره) اهواز آغاز شد و تا چهار راه آبادان ادامه داشت؛ انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، شهید قاسم سلیمانی، پرچم فلسطین و کاغذ نوشته‌هایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، حمایت خود را از مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کردند.

اقشار و اقوام مختلف مردمی در صفوف به هم فشرده در کنار هم شعارهای “حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است”، “این رژیم پوشالی در حالت سقوط است”، “اسرائیل، آمریکا، مرگتان باد”، “غزه میان آتش و خون بود، این سند فتنه صهیون بود”، “لبیک یا خامنه‌ای” و “مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا” سردادند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه هشتم آذرماه در دیدار هزاران نفر از بسیجیان کشور با اشاره به آثار عملیات طوفان‌الاقصی، فرمودند: حرکت وحشیانه و بی‌حمانه‌ای که رژیم صهیونیستی در جنایت علیه مردم غزه انجام داد، آبروی تمدن و فرهنگ غرب را برد.