جاده‌های خوزستان مه آلود و لغزنده هستند
جاده‌های خوزستان مه آلود و لغزنده هستند
رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند که مهم‌ترین موارد احتیاطی دوری از شتاب زدگی، سبقت نگرفتن، توجه به جلو، سرعت مطمئنه و عدم خواب آلودگی است.

رئیس پلیس راه استان خوزستان از مه آلود بودن و لغزندگی جاده‌ها‌ خبر داد و گفت: حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.

به گزارش کاوش اخبار، سعید رحیمی رئیس پلیس راه استان خوزستان امروز با بیان اینکه اغلب راه‌های اصلی و فرعی خوزستان مه‌آلود هستند، اظهار کرد: حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.

وی با اشاره به مه آلود و لغزنده بودن جاده‌های استان در ۲ روز اخیر بیان کرد به واسطه پدیده مه، کاهش دید افقی، بی‌احتیاطی رانندگان و توجه نکردن به جلو شاهد وقوع تصادف بودیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: باتوجه به اینکه شرایط مه آلودگی، دشواری‌هایی به همراه دارد، لازم است رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند که مهم‌ترین موارد احتیاطی دوری از شتاب زدگی، سبقت نگرفتن، توجه به جلو، سرعت مطمئنه و عدم خواب آلودگی است.

رحیمی از رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین خواست که با توجه به مه آلودگی و در پیش بودن بارندگی‌ها، قوانین رانندگی در شرایط خاص آب وهوایی را رعایت کنند تا سبب آسیب رسیدن به خود و دیگران نشوند.

  • منبع خبر : فارس