اپراتور پست برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان جان ۲ دختر جوان را از حادثه آتش‌سوزی ساختمان نجات داد
اپراتور پست برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان جان ۲ دختر جوان را از حادثه آتش‌سوزی ساختمان نجات داد
اپراتور شجاع پست برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان جان 2 دختر جوان را از حادثه آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه در اندیمشک نجات داد.

اپراتور شجاع پست برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان جان ۲ دختر جوان را از حادثه آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه در اندیمشک نجات داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، هادی قلاوند اپراتور شجاع پست برق نیروگاه دوکوهه اندیمشک که فرزند جانباز شهید است، در خصوص حادثه آتش‌سوزی در یک بلوک ساختمان مسکن مهر اندیمشک و نجات جان ۲ دختر جوان، بیان کرد: عصر روز یکشنبه (چهاردهم آبان)، طبقه سوم ساختمان روبه‌روی ساختمان ما دچار حادثه آتش‌سوزی شد و آتش در حال سرایت به طبقه چهارم این ساختمان بود.
وی افزود: ۲ دختر جوان که در طبقه چهارم گرفتار شده بودند از پنجره درخواست کمک کردند که به محض متوجه شدن به ساختمان دچار آتش‌سوزی شده ورود کرده و به دلیل دود زیاد به صورت نشسته با کمک نرده‌های راه‌پله خود را به طبقه ۴ رسانده و ۲ دختر را نجات دادم.
اپراتور شجاع پست برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: وقتی به محل زندگی این ۲ دختر رسیدم یکی از آنها به علت ترس و تنفس دود زیاد در حالت بیهوشی قرار داشت که هر دوی آنها را به بیرون ساختمان منتقل کردم و بعد از مدتی با رسیدن اورژانس تحت مداوای سرپایی و به بیمارستان منتقل شدند.
قلاوند تصریح کرد: حادثه آتش‌سوزی در طبقه سوم واحدهای روبه‌رویی ساختمان اتفاق افتاده بود و آتش‌نشانان مشغول خاموش کردن این طبقه از ساختمان بودند و ۲ دختر جوان در طبقه چهارم واحدهای عقبی ساختمان گرفتار آتش شده بودند و درخواست کمک داشتند.