امام جمعه اهواز: رسانه‌های غربی صحنه پرشور اربعین را سانسور می‌کنند
امام جمعه اهواز: رسانه‌های غربی صحنه پرشور اربعین را سانسور می‌کنند
اقدام دشمن تصویرسازی غلط، پنهان کاری دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب، سیاه نمایی و برجسته سازی کاستی‌ها و کمبودها است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مراسم اربعین حرکت جمعی به سوی امام و حجت الهی است و رسانه‌های غربی نمی‌خواهند این صحنه پرشور را رسانه‌ای کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته بیان کرد: امروز سیدالشهدا در نوک قله است اما غربی‌ها حاضر نیستند این صحنه پرشور را رسانه‌ای کنند.

وی با بیان اینکه اربعین اتصال دهنده ظرفیت‌های اسلامی در جهان است، افزود: مراسم اربعین در مسیر آماده سازی جهان برای ظهور امام زمان (عج) بوده و این موضوع در حال ظهور و تجلی است.

امام جمعه اهواز گفت: مراسم اربعین حرکت جمعی به سوی امام و حجت الهی است که نشان دهنده تشکیل تمدن نوین اسلامی و دشمن شناسی است.

وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی در برقراری نظم در مرزها افزود: این همایش بزرگ و معنوی با عزم و اراده تمام مسئولان به خوبی در حال برگزاری بوده و زائران با احترام عازم کشور عراق می شوند.

موسوی فرد بر تذکر لسانی درباره حجاب، تاکید کرد و گفت: اقدام دشمن تصویرسازی غلط، پنهان کاری دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب، سیاه نمایی و برجسته سازی کاستی‌ها و کمبودها است لذا بر همه واجب می‌شود که در این زمینه ورود کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه سفره مردم در ۱۰ سال اخیر تنگ شده است، افزود: رهبری بارها خطاب به مسئولان فرمودند که زحمات آنها باید در سفره‌های مردم نمود پیدا کند.