استاندار خوزستان: اربعین اصلی ترین ماموریت استان در این روزها است/ اعلام نحوه توزیع کولرهای اموال تملیکی
استاندار خوزستان: اربعین اصلی ترین ماموریت استان در این روزها است/ اعلام نحوه توزیع کولرهای اموال تملیکی
اربعین اصلی ترین ماموریت استان در این روزها است، زائران اباعبدالله الحسین (ع) هیچ کمبودی را نباید احساس کنند.

استاندار خوزستان گفت: حدود ١١ هزار میلیارد تومان از بودجه سفر دوم رئیس جمهور را را برای دستگاه های که در سفر قبلی دیده نشده بودند اختصاص دادیم و تحقق این امر نیازمند پیگیری است.

به گزارش کاوش اخبار، علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای اداری استان امروز جمعه ٣ شهریورماه در محل یادمان شهید علی هاشمی اظهار داشت: آنچه که باید در هفته دولت نشان داده شود مسیر الهام گرفته شده از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان منشا همه خدمتگزاران به مردم نشان داده شود.

وی با بیان اینکه که شهدا زنده اند و بر کار ما نظارت می‌کنند، گفت: کار تشکیلاتی منبع قدرت است، همانگونه که سردارسلیمانی با تشکیلات کارها پیش برد و به سر منزل مقصود رسید ما نیز باید ضمن شناخت تشکیلات، کار تشکیلاتی شاخص انجام دهیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مدیران باید از فردگرایی بپرهیزند، افزود: مدیر خوب در یک سازمان باید مشورت و همفکری کند، مدیر نباید تکروباشد، بلکه باید بافت انقلابی و تدین را در مجموعه خودش حفظ کند، مدیران یک تشکیلات باید پایبند به مکارم اخلاقی باشند.

حسینی محراب با بیان اینکه حکومت ما حکومت اسلامی است و مدیران باید خلوص و تقوا را بالا ببرند، ادامه داد: مدیریت باید متمرکز باشد و نیرو‌ها باید تمرکز ذهنی کاری داشته باشند تا دیگران برای آن ها تصمیم نگیرند.

وی بر افزایش روحیه جهادی و انجام کار‌های خدایی و دوری از انجام کار‌ها با رنگ و بوی سیاسی تاکید و اضافه کرد: مقام معظم رهبری به مبارزه با فساد اداری تاکید فراوان دارد، بنابراین مدیران باید بصیرت عمارگونه و استقامت مالک اشتر داشته باشند و از بیت المال تا پای جانمان حفاظت کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: مماشات با فساد زیرپای خود مدیر را خالی می کند و امکان کار و مدیریت را دشوار می کند، مدیران گاهی مبنای فکری درست می کنند تا خطاهای مجموعه کاری خود را اصلاح کنند.

حسینی محراب با بیان اینکه مبارزه با فساد دشمن تراش است، عنوان داشت: اعتماد بیش از حد و عدم نظارت ها سبب می شود تا فساد بروز کند؛مدیران باید تهذیب نفس داشته باشند تا در مقابل این موارد بایستند.

وی افزود: مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور اولویت نخست استان است، مصوبات سفر الگوی نخست مدیران برای پیگیری باشد تا سهمی که از سوی وزیران مشخص شده است به استان داده شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: حدود ١١ هزار میلیارد تومان از از بودجه سفر را برای دستگاه های که در سفر قبلی دیده نشده بودند؛اختصاص دادیم و تحقق این امر نیازمند پیگیری است.

حسینی محراب ابراز داشت: اربعین اصلی ترین ماموریت استان در این روزها است، زائران اباعبدالله الحسین (ع) هیچ کمبودی را نباید احساس کنند و هر دستگاهی هر چه در توان دارد به میدان بیاورد.

وی با اشاره به مسئله کولرهای اموال تملیکی خاطرنشان کرد: تعزیرات با کمک ضابطین پرونده ای را دنبال کردند که حدود ١۶ هزار کولر وجود داشته است و چون در تکه های جدا بسته بندی شده اند؛ برخی تصور کردند که همه این بسته ها کولر است از این آمار حدود ٣ هزار و ۵٠٠ کولر سال گذشته توزیع شده است و حدود ١١ هزار باقی ماند؛ براساس حکم تعزیرات ۵ هزار و ٩٩ کولر مربوط به صاحب وارد کننده است و ۶ هزار و ٨٠٠ کولر باقی می ماند که از این تعداد ٣ هزار برای مددجویان کمیته امداد و ١ هزار و۵٠٠ کولر دیگر برای موکب های اربعینی در خوزستان، ایلام، کرمانشاه و سیستان بلوچستان است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه ها برای رفع نیازهای مردم هستیم، گفت: کمربند سبز اهواز باید به صورت جدی دنبال شود؛ هیچ بهانه ای در این زمینه پذیرفته نیست و مدیران تکریم مردم و ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.